忘記; ☆
                -`是為了重新起步

InLovesweet
暱稱: 小丑;`•羊²
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區
cl0ck;]

by blog Pitatto!
music b0s(:


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
小倉鼠;]
My baby`=D
2009 年 5 月 1 日  星期五 


2009-05-01
  

今日...
好努力做功課=]

掛念老公中...xD''

嗯....
冇咩好講啦~

流感黎左啦``
大家小心身體=]


T0;..-V-
話我冇理人感受?
呢??
我本來都唔想講,
但係咁講到就冇法唔講啦....
睇真我係唔理人感受,
我次次都總量就都可以咁講,
多得P0ST左打D野出黎.
我先知原來係一個可以有2邊面既人,
一直我最信,
就走左去,
仲講左好多我估唔到會講既野,,
咁....就係有理我感受?
我有話佢地有野?係牙~
因為我唔中2佢地2個FD到...比情侶更FD囉~
開初我冇講過我放低左佢,
後來因為我憎所以不繼講佢壞話~
再唔係緊張佢地2個D野`

同埋,
我唔覺得放低左囉,
如果唔係就唔洗咁緊張既關係~

仲有....
我好早好早就知玩我,唔係中2我,
我唔應話間接令我同分手,
而應該咁講...;我唔中2有人係中間`0K?

都要反省下囉`
2頭蛇`遲D可能唔再同珊珊佢地食飯咖啦...唉!

大家都明咖啦=]
 

 

 


珊珊永遠都係我BesT friendD ; ]
J0`

  
 
留下羊蹄時間;; 2009-05-01 09:30 PM  [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
             ┏━━━━━━━━━━━┓ 
             ┃                       0%┃什麼是幸福..):
             ┗━━━━━━━━━━━┛


2009 年 4 月 30 日  星期四 


♥`
  

終於放假啦;]
好開心^^

第一堂ICP上music~
講音樂劇,,
悶悶地*^*
講咁多我又唔會真係溫-3-

小息,,
一百零一次去左當值..!
其實係要攞義工時數...xD'

第2堂睇PhanTom 0F thE 0pera....
睇過n咁多次囉-v-
不過好好睇=]

MATHS~
悶.....

CHI``
我連書都唔帶=]
唔比面ckk牙...xP''

下晝...
C生同樂日-V-
玩遊戲....
輝輝超搞GAS囉~

搵乒乓波切2D出黎...
我地班D人低低地-V-
寫左好多串人既野落去囉.....
本來都幾令...
仲要寫得好大隻....
不過又好好笑...xD''
此仍是本班特色=]

上去haLL~
個個唔知邊個玩波....
真係好好笑!!!!哈哈哈.....
<----[ 好假-V-'' ]
估老師無啦啦比人叫左出去-3-
我估中左邊個係Miss 劉...xD'

4點先放人..
搞到余siR走左啦...
我先唔等佢5點9返黎再交FILE...

上左去LIBRARY~
同佢AND軒軒[ 打凍震..!!! ]
係到做MATHS,,
好開心得一題唔識=]
以我程度係咁上下咖啦...xD'

比PC見到添=!=
佢仲要奸笑...!
等到姑娘請我地先走-V-
3條友去左翠兒
桌球室囉.....
其間做左好多野.....xD' [ 3P????-0- ]
又要行返屋企....-3-


如果碰到你的臉 - 泳兒

主唱:泳兒
作曲:Kenix Cheang @private zoo
填詞:周耀輝
編曲:Kenix Cheang @private zoo
監製:舒文 @zoomusic

歌詞

我碰過漫天飛舞的汽球
還浮著就破裂
我碰過用心堆砌的雪人
溶走了太容易

站在面前 我更懷疑
某個故事怕再經驗
悲哀怕再重現

我碰過上天恩賜的愛情
還纏著就決裂
我碰過萬個動人夢想
但是從未兌現

站在面前 即使奉獻
這次美麗要更轟烈
但誰人更善變

不相信萬語千言 但信觸動的一點
你在旁邊 我幾多逼切
而靈魂全部會知

*如果碰到你的臉 可碰到了詩意
從此將我一生改變 能細膩接觸會觸到一個天使
如果碰到你的臉 還輕輕呼喊你名字
來自我指尖的發現
源自我掌心的伏線

會去到上天給我的堅持
如柔弱就鍛鍊
會去到是我動人歷史
日後留待紀念

站在面前 伸手奉獻
獻上美麗獻上轟烈
用靈魂說願意

REPEAT*

愛幾多真摯
而靈魂全部會知

如果碰到你的臉 可碰到了詩意
從此將我一生改變 能細膩接觸會觸到一個天使
如果碰到你的臉 而千般感覺正浮現
全是我指尖的發現
全是你呼吸的熱熾


多謝珊珊....
好彩有你聽我講野...
我心情先好左咁多....
愛死你啦-3-

都要多謝下佢咁既....
係我最失落既時候令我起返身....[ 你負擔都幾重下....-0- ]
希望...你永遠係我身邊...
唔好再離開我...!
老公...我愛你牙...! =^^=

♥___`やスギゎ私身𥖄ズゆペ;私ゾエザズ幸福メ擁エ♥

J0`

  
 
留下羊蹄時間;; 2009-04-30 11:21 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
             ┏━━━━━━━━━━━┓ 
             ┃                       0%┃什麼是幸福..):
             ┗━━━━━━━━━━━┛