忘記; ☆
                -`是為了重新起步

InLovesweet
暱稱: 小丑;`•羊²
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區
cl0ck;]

by blog Pitatto!
music b0s(:


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
小倉鼠;]
My baby`=D
2009 年 5 月 20 日  星期三 


2009-05-20
  

今日...[ 20/5 ]
唉....低落...

朝早7點9先知醒-v-''
唉...
琴晚溫書+失眠...
2點幾先訓...
又要捨的士....

打鐘前一分鐘入到學校,,
唉....

IS..
出奇地專心聽書...
寫左超多n0te...

小息``
去圖書館溫中屎...
溫溫下溫埋IS -3-

MATHS..
牙sir同我地溫書...
有d唔舒服-v-''
不過唔聽我會唔識..!
唉...

chi``
冇bring普通話書=]
不過佢又冇記名播..xD'
仲成本maths放係枱面=v=''

中屎..
背個段仔野..
跟住敎埋個頁書..
係到玩遊戲囉-v-''
5分鐘我地溫一頁...
之後問問題,,,
呢個方法果然既有效,
真係溫到書;]

lunch..
成個人好累...
身心皮累....唉..
唉....!
[ 你是否知道我看着你...想着你嗎..? ]

IH同ENG都唔洗上...
可以溫MATHS=]
有條數點計都計唔到....
頂...
超頭痛...
個腦...係呢個時候..要爆啦..!

諗sin45 c0s45個d已經痛死...
唉....
心病還需心藥醫...

放學...
maths text..
有3題唔識...
其他一般般啦...
合格...掛...

同程返青衣...
係0k hea左震..
傾左一震...
唉....
6點幾返家...



原來....
我已經不再想笑...
不再...懂笑...
發現自己不是真正快樂...
唉.....
不理了...
括出去吧...!
和你一起..就是我最大的快樂...!!!


J0`

  
 
留下羊蹄時間;; 2009-05-21 12:36 AM  [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
             ┏━━━━━━━━━━━┓ 
             ┃                       0%┃什麼是幸福..):
             ┗━━━━━━━━━━━┛


2009 年 5 月 19 日  星期二 


2009-05-19
  

T0daY ;;
有點失落既一日

朝早...
好眼訓牙@@

Eng``
唱歌~
可能因為唱歌s0幾開心=]
一邊唱一邊笑-3-''
歌唱是我的生命xP`

maths``
溫書...
容易個d都0k既..
難個d就真係...=v=''
好頭痛牙-w-''

小息``
上圖書館溫書...
突然覺得自己冇左一種動力...
唉...

IH
又教maP reading囉-v-
好容易姐~

chi``
溫IS 同傾計...
唉....
好想喊....

lunch``
同佢食....
唉....淆哂....-v-
就算我騙到我身邊既人....
我都騙5到自己...
我...真係好愛你....!

ICP x 2``
唔錯既2堂..
成堂都可以傾計=]
明仔搞到我同cat都發火\-/
間屋整得唔錯覺^^''

放學re quiz...
嘻嘻...
攞滿分~

好多書要溫牙><''
add 0il.!!

我...真的想得太多了...
做左13年人...
真係好...冇用...!
決定以自己既意思去做..!
把我的勇敢找回..!
要令....我身邊的所有人開心...!

J0`

  
 
留下羊蹄時間;; 2009-05-19 09:26 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
             ┏━━━━━━━━━━━┓ 
             ┃                       0%┃什麼是幸福..):
             ┗━━━━━━━━━━━┛