今日....
冇野咖....
只不過自己一個係诲旁....
放心...
我唔會跳诲.....
唔理個地下係黑唔黑....
訓左係個塔個地下.....
聽住首歌....
一邊喊....
一邊諗野....
只不過係...失戀...
今年日生....
自己一個過....=' ]
怎麼了 妳累了 說好的 幸福呢
我懂了 不說了 愛淡了 夢淹了
開心與不開心 一一細數著 妳在不捨
那些愛過的感覺都太深刻 我都還記得
妳不等了 說好的 幸福呢
我錯了 淚乾了 放手了 後悔了
只是回憶的音樂盒還旋轉著 要怎麼停呢
J0`