忘記; ☆
                -`是為了重新起步

InLovesweet
暱稱: 小丑;`•羊²
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區
cl0ck;]

by blog Pitatto!
music b0s(:


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
小倉鼠;]
My baby`=D
2009 年 5 月 15 日  星期五 


2009-05-15
  

今日....
冇野咖....
只不過自己一個係诲旁....
放心...
我唔會跳诲.....

唔理個地下係黑唔黑....
訓左係個塔個地下.....
聽住首歌....
一邊喊....
一邊諗野....





只不過係...失戀...



今年日生....
自己一個過....=' ]

 

 

說好的幸福呢

妳的繪畫凌亂著 在這個時刻
我想起噴泉旁的白鴿 甜蜜散落了
情緒莫名的拉扯 我還愛妳呢
伴妳斷斷續續唱著歌 假裝沒事了

時間過了走了 愛情面臨選擇
妳冷了倦了 我哭了
一開始的不快樂 妳用卡片細寫著
有些愛只給到這 真的痛了

 

怎麼了 妳累了 說好的 幸福呢
我懂了 不說了 愛淡了 夢淹了
開心與不開心 一一細數著 妳在不捨
那些愛過的感覺都太深刻 我都還記得
妳不等了 說好的 幸福呢
我錯了 淚乾了 放手了 後悔了
只是回憶的音樂盒還旋轉著 要怎麼停呢


J0`
  
 
留下羊蹄時間;; 2009-05-15 09:02 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
             ┏━━━━━━━━━━━┓ 
             ┃                       0%┃什麼是幸福..):
             ┗━━━━━━━━━━━┛


2009 年 5 月 14 日  星期四 


2009-05-14
  

琴晚因為溫書...
只係訓左2個鐘....
好眼訓...!!

朝早返到去,
AL係門口比人鬧得超大聲-0-
好`l0r.....-3-''

ICP x 2 ;]
睇Annie``
幾好睇牙=]
抽左考試我第7個唱歌-V-
仲要係6月4...!  [ 我生日^^ ]
我係咪應該唱首生日歌比自己?....xD''

MATHS....
悶.....
個腦已經滿哂I.S. QUIZ既野....

中文^^
本來係一堂好好既溫書堂..-V-
點知校長睇堂....><
CKK攞霸王洗頭水個廣告做例子囉..!!!
笑到我就黎死....又唔可以笑出聲..>0<''
玩野咩...-3-
我諗....佢係咪特登用呢段片咖..?xD

LUNCH`
同老公食^^
對唔住我親愛既珊珊!!
IS最後之戰! @@

IS !
終於QUIZrt...-V-
唔係唔識不過又唔可以話識.....
合格...掛....!
算....了左一件事^^

ENG``
聽下幾個人D廢話又過左一堂=]

放學同老公 & 少輝 [<---我唔識..!] 去青衣城睇錶-V- 
行落去個時有唔知邊2個仆街係後面-3-''
想影相咪影囉~
頂!!
陪老公返去時,,,
撞到朱朱同牙邊個邊個....-V-

你睇我唔到.....你睇我唔到...xD''

今日又中左陰謀啦^^



J0`

  
 
留下羊蹄時間;; 2009-05-14 08:55 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
             ┏━━━━━━━━━━━┓ 
             ┃                       0%┃什麼是幸福..):
             ┗━━━━━━━━━━━┛