忘記; ☆
                -`是為了重新起步

InLovesweet
暱稱: 小丑;`•羊²
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區
cl0ck;]

by blog Pitatto!
music b0s(:


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
小倉鼠;]
My baby`=D
2009 年 5 月 18 日  星期一 


2009-05-18
  

講返琴晚...
話說1點幾個時喊到傻左...@@
call左好多人都訓哂-3-
好彩...
係籮低搵到個爛橙...!xD''
十分感謝呢位人兄=]

今日...
出奇地上左43`B =V=''

排隊''
忍唔住喊左出黎....
想跑去tolite...
但係發現地下係冇學生t0lite咖=0=''
結果行左個圈...l0r哂``
差D想太叫@@
個太陽曬乾我咩...
輝輝仲要講咁鬼死內囉 .. !!
頂!!

Eng`
悶.

小息...
又大叫=V=''
太唔開心啦...!

PE x 2``
本來係好識合游水既一日...
我就唔游得囉``
曬到我牙...
好彩我聰明BRING左把傘出去 ;]
[ 其實係牙媽話今日會落雨比定我...-V-'' ]
4個人用一把傘...
隻手宜家有2隻色...!

maThs``
發夢既一堂;]

lunch~
過得特別kai-v-''
我係咁傻笑-3-''
食左好多野...
總算心情好d=]

chi``
牙....我做左d咩呢?
嗯...係啦...
冰冰真係講得好岩...
D男仔可以一句對唔住就掰掰囉``
冇責任``
S0...我都喊啦.....唉.....

冰冰開心d啦!
Yankee都係牙-V-''
大家都失戀了...唉...T^T
我好有興趣咁做數獨=v=''
第一題好快k0左^^
第2題諗左好內....都唔識=3=''

Is`
繼續數獨xD''
唉...
QUIZ唔合格囉...0^0
算...有31個人一齊re-quiz...xD''

放學``
同珊珊講左好多野...
我諗清楚咖啦...
我知我要點做...
不過..
做唔做到又係另一件事啦...-,-


be haip=]

J0`

  
 
留下羊蹄時間;; 2009-05-18 11:04 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
             ┏━━━━━━━━━━━┓ 
             ┃                       0%┃什麼是幸福..):
             ┗━━━━━━━━━━━┛


2009 年 5 月 17 日  星期日 


2009-05-17
  

今日想講既......
如下.....

 

Come Back To Me
 
The rain falls on my windows 
And a coldness runs through my soul 
And the rain falls 
And the rain falls 
I don't want to be alone 
 
I wish that I could photoshop all 我希望我能用Photoshop
Our bad memories 將我們之間不好的記憶都抹去
Cause the flashbacks, Oh the flashbacks
Won't leave me alone 
If you come back to me
I'll be all that you need 
Bbaby come back to me 
Let me make up for what happened 
 
※(Come back)Baby come back to me 
(Come back)I'll be everything you need 
(Come back)Baby come back to me  
(Come back)For you're one in a million 
(Come back)Baby come back to me  
(Come back)I'll be everything you need 
(Come back)Baby come back to me 
(Come back)You're one in a million  
(One in a million)

On the east side of Manhatten she goes shopping for new clothes 
And she buys this, and she buys that 
Just leave her alone 
I wish that he would listen to her 
Side of the story
It isn't that bad, it isn't that bad 
And she's wiser for it now 
I admit I cheated(admit I cheated) 
Don't know why I did it(why I did it) 
But I do regret it(regret it) 
 
Nothing I can do or say can change it 
Everything I ever did
Heaven knows I'm sorry,but
I was too dumb to see
You were always there for me
And my curiosity got the better of me
Baby take it easy on me
Anyhting from A to Z
Tell me what you want to be
 
I open my heart to me 
You were my priority
Can't you see you punished me
More than enough fority
Baby take it easy on me
Baby take it easy on me 
Baby come back to me, baby come back to me
 
△ Come back, baby come back to me
Come back, I'll be everything you need
Come back, baby come back to me
Come back, you're one in a million
(One in a million)

 

愛情旅程 - 張韶涵
作詞:黃漢青(阿沁)/陳淑秋 作曲:黃漢青(阿沁) 編曲:王豫民/于京延

你給的體溫 幸福的氣氛 她在你身邊 睡得好安穩
是你太殘忍 還是我太笨 這樣的容忍 有點太犧牲

不習慣你的眼神 在風中不安的變冷
 離開的時候是過程 我為愛狂奔

*每次當愛從心痛啟程 我明白等待背後是傷痕
 為了一個人 每夜不熄燈 愛一個人愛得透徹
 忘不了愛走過的旅程 我依然相信幸福的可能
 只有一個人 我願意去等 在離開了以後 還會心疼

她給的擁抱 幸福的氣氛 你在她身邊 笑得好天真
是我愛太深 還是太單純 這樣的轉身 有點太犧牲

repeat #,*,*


 

愛與妒忌

 

 

 

 

 
歌手:鄧麗欣 作曲:李峻一 填詞:李峻一 編曲:

(a1)誰沉溺戀愛未試過妒忌
情人的雙眼最好只得自己

任我自信極亦怕輸不起
都似螻蟻謙卑

(a2)情人都總有獨佔那慾望
懷疑身邊那敵手統統太多
妒意就似是沒法熄的火
足以燒傷


(b)性格是沒法變吧
你是蝴蝶便愛野花
聚與散 一紙之隔
害怕青春耗盡才變卦

(c)疑懼的心因你起 因我極愛你
其實太想捉緊你 所以會妒忌
蝴蝶永遠要飛 一刻找不到你
我都擔心愛情已枯死
無事生非 悲與喜 都也為了你
難獨佔身邊的你 所以會妒忌
情敵永遠太多 統統過份嫵媚
我怎假裝豁達也生氣(愛戀之中有誰會講理)

(a2)如塵埃飄過便會降落吧
祈求他朝你亦專一不再貪
願我是最後最美的火花
只愛一個好嘛


 

斷點

 

 
歌手:張敬軒 作曲:張敬軒 填詞:張敬軒 編曲:

靜靜地陪你走了好遠好遠
連眼睛紅了都沒有發現
聽著你說你現在的改變
看著我依然最愛你的笑臉
連這條舊路依然沒有改變
以往的每次路過都是晴天
想起我們有過的從前
淚水就一點一點開始蔓延

我轉過我的臉 不讓你看見
深藏的暗湧已經越來越明顯
過完了今天 就不要再見面
我害怕每天醒來想你好幾遍

我吻過你的臉 你雙手曾在我的雙肩
感覺有那麼甜 我那麼依戀
每當我閉上眼 我總是可以看見
失信的諾言全部都會實現

我吻過你的臉 你已經不在我的身邊
雖然你不在我的身邊
我還是祝福你過得好一點
短開的感情線 我不要做斷點
只想在睡前 再聽見你的 蜜語甜言




唉...
開心D啦羊羊...!

J0`

  
 
留下羊蹄時間;; 2009-05-17 09:48 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
             ┏━━━━━━━━━━━┓ 
             ┃                       0%┃什麼是幸福..):
             ┗━━━━━━━━━━━┛