|
|
2009-06-08  |
|
幾日冇打q00za..
有冇人掛住我牙...xD'
大家要add 0il牙>.<
由星期5講起...
5/6
踏入14歲既第2日~
心情唔錯=]
冰冰講左D野比我聽-3-''
我竟然喊....
係感動到喊囉....-口-''
其實都唔係D咩野....
唔知做咩喊.....=3=''
諗住玩埋呢日電腦就努力溫書....
點知....上唔到網...X....!
6/6
9點幾起左身..
再訓到10點幾....
溫書...!!!
難得地溫IS=]
K0左IS electric同眼個課囉~呵~
7/6
溫普通話...
都唔知點溫好囉.....
算...唔溫...
8/6
第1日考試..
死左...t^t
中作...不嬲中文都唔得=]
普通話....好難-3-''
竟然係ckk出卷..!
佢都冇教我地....出咩卷牙佢.....!?
見到佢就k0左佢....!!!
PE...基本個d咪識....囉....-v-''
我要開始溫下中eng數啦...
剛已學會如何憎恨你...
便發現你沒有忘記對我的誠諾....
我的心...
又再次像朱古力溶化...
心軟.....
還是很想在他身邊...關心他..
J0`
|
|
|
┏━━━━━━━━━━━┓
┃ 0%┃什麼是幸福..):
┗━━━━━━━━━━━┛
hapi birthday t0 me=)  |
|
今日...
hapi birthday t0 me!
大一歲...又要重新開始...=]
講重點算....
ICP`
唱歌考試=]
講真...
超人真係唱得超好聽..!
難得難得....
旺仔唱到`好`有感情...-v-''
至於我...
feel到自己超震-3-''
第1次唱歌唱到想喊=' ]
好彩忍到...../-\
41分...
其實好好咖啦..!
不過我目標係42牙...0^0
攰攰地....-___________-''
中文`
冇咩既....
做左一樣野...
同埋喊-v-''
其實今日上晝都心情好差T^T
唔該冰冰牙....=]
去完廁所返去...
CKK問我`咩事喊牙?係咪因為....`
佢用咪指住上面...-口-''
佢....好串...!!!!!
仲要笑得好開心-3-''
我差D想打佢...-V-
冰冰好興奮問佢點解知-3-''
無奈.....
Lunch`
食生日蛋榚=]
叫CKK一齊食佢又走.....哼....
佢地唱歌生日歌個時....
全個第2禮堂既人'注目'係我身上..-v-
唔知點解好感動T^T
超想喊牙...>.<
多謝你地^^
不過呢.....
個個都2手空空播.....xD''
之後攞左2件蛋榚上去比MISS MAK同CKK...
miss mak超搞笑...=]
我`miss mak! 請你食件蛋榚牙~我生日牙...^^`
miss mak` 你生日點解你請我食蛋榚既?唔係應該我請係咩..?`
....嗯.....xDDD''
0哂.....-口-'''
我FEEL到miss mak既無奈.....囉...
心情好多了....
thx my fd=]
生日 = 新開始^^
唔開心既野唔記得哂啦~呵呵;]
也許這樣對你我也是好的.
唔先再煩....
多謝你一句`生日快樂`...=]
J0`
|
|
|
┏━━━━━━━━━━━┓
┃ 0%┃什麼是幸福..):
┗━━━━━━━━━━━┛
« | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | ... | 202 | »
|