忘記; ☆
                -`是為了重新起步

InLovesweet
暱稱: 小丑;`•羊²
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區
cl0ck;]

by blog Pitatto!
music b0s(:


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
小倉鼠;]
My baby`=D
2009 年 6 月 8 日  星期一 


2009-06-08
  

幾日冇打q00za..
有冇人掛住我牙...xD'
大家要add 0il牙>.<

由星期5講起...
5/6
踏入14歲既第2日~
心情唔錯=]
冰冰講左D野比我聽-3-''
我竟然喊....
係感動到喊囉....-口-''
其實都唔係D咩野....
唔知做咩喊.....=3=''

諗住玩埋呢日電腦就努力溫書....
點知....上唔到網...X....!

6/6
9點幾起左身..
再訓到10點幾....
溫書...!!!
難得地溫IS=]
K0左IS electric同眼個課囉~呵~

7/6
溫普通話...
都唔知點溫好囉.....
算...唔溫...

8/6
第1日考試..
死左...t^t
中作...不嬲中文都唔得=]
普通話....好難-3-''
竟然係ckk出卷..!
佢都冇教我地....出咩卷牙佢.....!?
見到佢就k0左佢....!!!
PE...基本個d咪識....囉....-v-''

我要開始溫下中eng數啦...

剛已學會如何憎恨你...
便發現你沒有忘記對我的誠諾....
我的心...
又再次像朱古力溶化...
心軟.....
還是很想在他身邊...關心他..


J0`

  
 
留下羊蹄時間;; 2009-06-08 09:29 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
             ┏━━━━━━━━━━━┓ 
             ┃                       0%┃什麼是幸福..):
             ┗━━━━━━━━━━━┛


2009 年 6 月 4 日  星期四 


hapi birthday t0 me=)
  

今日...
hapi birthday t0 me!
大一歲...又要重新開始...=]

講重點算....

ICP`
唱歌考試=]
講真...
超人真係唱得超好聽..!
難得難得....
旺仔唱到`好`有感情...-v-''
至於我...
feel到自己超震-3-''
第1次唱歌唱到想喊=' ]
好彩忍到...../-\
41分...
其實好好咖啦..!
不過我目標係42牙...0^0
攰攰地....-___________-''

中文`
冇咩既....
做左一樣野...
同埋喊-v-''
其實今日上晝都心情好差T^T
唔該冰冰牙....=]
去完廁所返去...
CKK問我`咩事喊牙?係咪因為....`
佢用咪指住上面...-口-''
佢....好串...!!!!!
仲要笑得好開心-3-''
我差D想打佢...-V-
冰冰好興奮問佢點解知-3-''
無奈.....

Lunch`
食生日蛋榚=]
叫CKK一齊食佢又走.....哼....
佢地唱歌生日歌個時....
全個第2禮堂既人'注目'係我身上..-v-
唔知點解好感動T^T
超想喊牙...>.<
多謝你地^^
不過呢.....
個個都2手空空播.....xD''

之後攞左2件蛋榚上去比MISS MAK同CKK...
miss mak超搞笑...=]
我`miss mak! 請你食件蛋榚牙~我生日牙...^^`
miss mak` 你生日點解你請我食蛋榚既?唔係應該我請係咩..?`
....嗯.....xDDD''
0哂.....-口-'''
我FEEL到miss mak既無奈.....囉...

心情好多了....
thx my fd=]
生日 = 新開始^^
唔開心既野唔記得哂啦~呵呵;]

也許這樣對你我也是好的.
唔先再煩....

多謝你一句`生日快樂`...=]

J0`

  
 
留下羊蹄時間;; 2009-06-04 11:02 PM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
             ┏━━━━━━━━━━━┓ 
             ┃                       0%┃什麼是幸福..):
             ┗━━━━━━━━━━━┛