|
|
[ 此日誌受密碼保護 ]  |
|
|
|
留下羊蹄時間;; 2009-05-25 11:02 PM |
┏━━━━━━━━━━━┓
┃ 0%┃什麼是幸福..):
┗━━━━━━━━━━━┛
2009-05-25  |
|
`一日一爛橙`
今日....
無事可記-V-'' (被打)
[ 內容由橙兄提供..! ]
朝早明明遲左起身,
返而早左搭車-0-''
raining...
s0`洗排隊=]
eng``
miss mak話text 好多人唔合格=!=
算算算.....
小息同陳静兒落去食早餐=]
PE x 2`
落雨游水^^
超好玩既一堂~
終於有個人可以同我講下壞話....
超開心...xD;;
今堂游得快左=]
太好啦...
因為之前游得好慢-3-
不過....我唔知係咪少左唱歌冇咩氣-V-''
游左3個橫池就累...
Maths..
牙`sir又話UT唔係好理想-3-''
死啦死啦...
死左..xD'' <---kai左...~
lunch``
s0r``心情特然唔係幾好....
IH好多冇溫=!=
chi``
旺仔冇啦啦0n0n地...
串我上次係ckk堂爆左個次-v-''
我本來算啦...
比佢串下唔會死既~
點知串佢串過左...
我咪頂佢囉~ [ 攞野飛佢... ]
佢又飛返我...
好次2次來回之後... [ 佢有次唔中~l0r`` ]
我又想爆啦-v-''
攞左本IH n0te打9佢-3-''
佢又攞野飛我...
我唔想旺仔煩9住我溫書...
咪唔飛佢...不過...
佢本中屎file好唔小心落係我手上..
我唔c 哂佢算好啦~
IS
魚魚又再次發火-3-
怕怕=!=
放學UT`
比我想像中easy..xP''
雖然都有唔識...
h0pe合格啦=]
T0 某某;;
識到你真係好.... 有個人可以同我傾計...=]
多謝你..!
小肥羊成立十週年啦...xD'
J0`
|
|
|
┏━━━━━━━━━━━┓
┃ 0%┃什麼是幸福..):
┗━━━━━━━━━━━┛
« | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | ... | 202 | »
|