|
|
2009-06-15  |
|
仲有一日就k0個試啦=)'
add 0il`
今日..
中文卷3..
借左個receiver比F.3唔知邊個-3-''
朝早上去揾..
點知未有人返...-v-'
落返去...
個receiver係枱面...-口-'
白行....
考個震..
聽聽下冇左聲.!0^0''
嚇得我仲以為我部野有問題/___\
then...
直接係hall播出黎....
中屎`
我覺得0k既..
不過呢....
我話0k個d多數都會衰左....-____________-''
今日慶祝活動:::
行返屋企-v-'
跟本就得自己一個係度傻.!!!
J0`
我又會知得幾多?
到頭來..
先知自己係咁蠢.
|
|
|
┏━━━━━━━━━━━┓
┃ 0%┃什麼是幸福..):
┗━━━━━━━━━━━┛
2009-06-14  |
|
講返琴晚..
好叻女牙我冇喊=')
同個fd講左震電話...
不過都講到3點幾...xD'
佢搞左個GAG...
`講電話先黎行雷...唔通連個天..都唔中2我?`
.....無奈....
今日,
都係12點幾先起身;]
溫書溫書...
算啦...中屎溫左都唔會識-口-''
同吉吉傾左震..
我係咪知得好遲..?-______________-''
佢睇死我唔得/-\
雙子座下左決心既野,
係唔會返轉頭.!
聽日...
從來都未試過記念D咁既日子-3-'
` 本小姐一個月分手記念日.`
J0`
好似一直都只係得自己一個係度傻...
|
|
|
┏━━━━━━━━━━━┓
┃ 0%┃什麼是幸福..):
┗━━━━━━━━━━━┛
« | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | ... | 202 | »
|