|
|
2009-05-03  |
|
|
|
|
|
┏━━━━━━━━━━━┓
┃ 0%┃什麼是幸福..):
┗━━━━━━━━━━━┛
2009-05-02  |
|
琴日超乖咁做哂功課;]
今日....
悶-3-
11點幾比人整醒左...
第一樣野要做,,,
當然係搵老公^^
去石離同牙婆飲茶,,
悶死...!
好彩今日係2/5``
衝去買c0mic fanS;]
好中2個條送既毛毛尾巴電繩=]
好好摸 xD'
不過隻色係姣紫囉-3-
4點幾返屋企,,
老公加油做功課*^^*
我就繼續努力睇c0mic ~
嘻=]
愛上穿桾子...xP'
上一次穿桾牙媽係咁話,,,
[ 你隻腳白到成支燈管... ]
好無奈地....
老豆又咁講...-3-
=====================================
回覆你;;
我冇話我冇錯囉`
係牙,我係激左D,
但我我係因為邊個呢?
呢D唔係賴得就賴,推得就推囉~
你叫做有尊重我呢個朋友既感受?
唔覺囉唔該``
你同邊個玩我唔MINE,
但係係我一個最憎既人就唔得!!!
我都冇話憎你,但你講先~
我都冇try過可以同一個最好既朋友,,
2日都冇變成我最憎既人囉``
我地搞到佢唔開心?
好笑~
佢自己睇唔開又會關我地X事~ [ 開始火爆...-v- ]
我受又點?係我自己既事囉``
我有事係中2搵珊珊牙?咁點牙~
起碼珊珊會去安慰我~
我講咩你又話唔想聽囉`
我知珊珊係你好朋友,
我先唔要珊珊唔同你玩囉`
你都識話唔中2你個好朋友同你最憎個個玩, [ D語氣越黎越衰=v='' ]
我個時既感受咪同你宜家一樣囉~
我唔係屈囉~
係玩又點?
佢唔係度可以玩內D牙~
唔比牙?
而且我真係中2左佢囉``
佢同我分左手之後佢明之我仲好中2佢,
佢仲要親到日日約會囉~
2頭蛇就彼此彼此啦~
你估我好9想見9到你牙xx [ 爆左...xD' ]
xxx啦....
@(*#&@^*(&
(.......)
唔想爆太多.....下減數萬字.....
佢cat講左d野-v-
(.....)
就係呢d啦`...xD'
一切停止,一切放棄.
我說的;]
======================
我要詩文D...?
講真...
好難牙>_<''
不過...
為老公而加油^^
傻了的J0羊` -e-
|
|
|
┏━━━━━━━━━━━┓
┃ 0%┃什麼是幸福..):
┗━━━━━━━━━━━┛
« | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | 111 | 112 | ... | 202 | »
|