|
|
=]]  |
|
今日好開心,
哈哈`
因為手機係返我個袋到啦`=]
------------------------------------
maths,,
諗住派小測啦,
又唔派囉- -
好想快d愴合唔知格呀>,<
之後邱偉杰無啦啦同我講佢補習miss話,
後面d數好難,,,
唔好嚇我好哦,,,,
---------------------------------------
PE``
上排球- -
唔係好識野囉``
一係打得好高,,
一係大力得制打到遠到死,,,
點考試呀,,?
---------------------------------------
中文``
CKK講野好悶,,,
諗住攞手機天歌,,
點知就見到何俊賢比CKK收左個條野(唔好諗錯格離``)
好明顯又天緊歌``
邱偉杰又嚇我話"佢早先過你,下一個咪你囉``"- -
最後天左一首歌都冇就唔想天- -
多得佢\__/ ''
---------------------------------
LUNCH``
上左CAT 屋企食杯麵,
好内都冇食杯麵啦,
真係好好味- -''
--------------------------------
IS``
我見到邱偉杰攞左本2A IS書出嚟,
我就提佢啦`
佢即刻去格離班借,
好快又空手返嚟- -
話比陳sir聽到``
哈低死`
要抄書`
-------------------------
eng`
默書``
最有信心既一次`
嘿`合格=]
--------------------------------
放學``
同金&cat去library`
cat做緊,,
金金要睇書`
哈哈`
我係咁了因玩`
冇野做呀``
cch傻+,
係到蚊曾妍妍條馬尾,
我一野打落佢隻手到``
早知就唔放等d書夾住佢啦`
嘿`
5點落左去打排球,,,
我講緊佢既時候佢就出左嚟- -
朝早...
真係唔好講人,,,,
見到lht唔戴眼鏡個樣,,,
好似個細路- -...
s0r``
我都唔想禁講...
都只係話你好得意,,,,
唔好嬲呀,,?
知唔知?
-----------------------------
今日係咁多啦`
(我同金金好好夾呀>,<wakaka``)
掰掰``
|
|
|
┏━━━━━━━━━━━┓
┃ 0%┃什麼是幸福..):
┗━━━━━━━━━━━┛
無奈``  |
|
今日10點幾起左身,
呀爸BUY左個M記早餐比,
幾好味=]
之後做反C,,,,
我實在寫得太好啦`
wakaka``
再溫左一震ENG`
ice call我話佢係tw,
叫我陪佢``
係千色店門口等`
我見到ice之後,
見到一個好熟面孔既人,,,,,
o左咁望住我同ice,,,,
原來係范偉俊(定係,,,范俊偉,,?- -)
我又o左咁望住佢....
ice又係....
3個"對o.....
白痴~~
-----------------------------------
同ice走去吉之島途中,,,
comic fans出左啦`
唉,,,,
又用左$28,,,,
知後又見到出左本書好想buy.....
唔得啦冇錢``
----------------------------
返家`
溫習&上網,,,=]
今日係咁多``
掰掰``
|
|
|
┏━━━━━━━━━━━┓
┃ 0%┃什麼是幸福..):
┗━━━━━━━━━━━┛
« | 149 | 150 | 151 | 152 | 153 | 154 | 155 | 156 | 157 | 158 | ... | 202 | »
|