忘記; ☆
                -`是為了重新起步

InLovesweet
暱稱: 小丑;`•羊²
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區
cl0ck;]

by blog Pitatto!
music b0s(:


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
小倉鼠;]
My baby`=D
2008 年 10 月 26 日  星期日 


攞返手機的日子``倒數3日啦`>3<
  

朝早去左睇HIGH SCHOOL MUSICAL 3``

散場個震我...我竟然見到個勁熟口臉既人....

O MY GOD?!

係mc同林子x....

無啦啦係我1米前面出見- -

心血少d都比佢地嚇死左lu......

諗住打比mc玩下佢,

點知打左第n次先有人聽- -

我都行開左啦`

佢話見唔到我,

當然啦`

佢係我前面點見到我,,?

再打比因,

原來佢地約埋一齊睇high school music.....

又唔叫我去,,,,,

嬲ing.....

-----------------------------

去miss左學琴,

冇心機上堂...

成堂係度發白日夢....

學個首校際比賽歌,

又要+油啦我`

---------------------------------

坐車返家,

打左比佢...

佢....聽左...(嘿..我用133+)

唉,,,

佢又話唔得閒...

以前佢唔得閒得會話一震打返比我.....

但係佢今次冇....

算``不過又喊...

頂,,,,

打比因想去搵佢,

諗諗下又唔想去,

一個唔識+2個唔熟- -

我静係想見因.....

又算...

返家``

-------------------------

返到家...

大喊一埸....

喊完開電腦`

太悶係到同RS傾msn,

講講下佢同我講左句野

o左...=O=

佢話LAG,

打緊機- -

唔傾啦`

-----------------------
你...有問題+,,?
係令到我好煩呀>3<

  
 
留下羊蹄時間;; 2008-10-26 05:03 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
             ┏━━━━━━━━━━━┓ 
             ┃                       0%┃什麼是幸福..):
             ┗━━━━━━━━━━━┛


2008 年 10 月 25 日  星期六 


攞返手機的日子``倒數4日啦` [ 一星期了...]
  

今日10點醒左,

不過我唔起身,

係張床到坐- -

坐到11點先去洗面,

呀媽話去食午餐,

去左唔知邊到食,

食左百幾蚊,,

d野幾好未,

不過係tw住左2個月,,

已經覺得悶悶地``

好想快d返青衣~

--------------------------

同呀媽去左citywalk行下,

去d運動舖睇鞋- -

再行去吉之島,

用左張一百蚊buy左本book`

又係連續既book,,,

10本咪要$600- -

唉``

3點幾食左個m記,

返家做hw``

----------------------------

想問cat maths hw,

佢係我不知情既情況下打左比cch- -''

好難聽得到佢講咩- -

不過都做到唔識個條is,,,

----------------------------
不知不覺,,,
今日係同左佢講既一星期,,,
7日冇同佢講過野,,,
不停諗起佢.....
係運動舖見到佢個袋...
我係第一個知佢buy左個袋.....
佢係打比我同我講....
聽到呀cch講野又諗起佢...
佢講電話好似鬼食泥...
仲要撞聾....
cch同佢一樣...
唉....
後悔點解個日想挽佢手...
但又放棄左,,?
真係好掛住佢....
冇左佢既假期好孤獨...
佢既時會明白,,?
我唔想又嚟多次一百日``

--------------------------------------

*♥♥You are the music in me*♥♥

  
 
留下羊蹄時間;; 2008-10-26 12:30 AM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
             ┏━━━━━━━━━━━┓ 
             ┃                       0%┃什麼是幸福..):
             ┗━━━━━━━━━━━┛