|
|
sorry呀`  |
|
今日又一日放假啦`
成日都係係屋企,
冇法啦-,-
琴日成日都冇做功課,,,
發現唔記得左攞返個張icp工作紙,,,
今日要去長安問維維copy--
10點起左身,
主席打嚟,
都係個幾句
"好悶,,,"
但係真係好悶- -
佢問我出唔出去mk,
我未做哂左野唔出得- -
佢問左n禁多個人,
冇個去得,
哈哈`
佢注定今日係屋企+啦`
做完隨筆去長安攞icp工作紙,
搭車個震睇下d信息,
發現9點幾主席send個sms比我問我起左身未,- -
o no,,,,
可能有人睇左so我唔知,
死得啦今次,,,,,,-,-
--------------------------
|
|
|
┏━━━━━━━━━━━┓
┃ 0%┃什麼是幸福..):
┗━━━━━━━━━━━┛
2008-09-29  |
|
今日好悶- -
無野做,
本來放學要去hall,
點知只係主席&財政要去,
佢金金坐車毅屋企,
溫左一震書,
冇mood再溫,
開電腦玩,
又冇mood玩- -
唉,,,,
冇野打啦`
掰`
|
|
|
┏━━━━━━━━━━━┓
┃ 0%┃什麼是幸福..):
┗━━━━━━━━━━━┛
« | 162 | 163 | 164 | 165 | 166 | 167 | 168 | 169 | 170 | 171 | ... | 202 | »
|