忘記; ☆
                -`是為了重新起步

InLovesweet
暱稱: 小丑;`•羊²
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區
cl0ck;]

by blog Pitatto!
music b0s(:


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
小倉鼠;]
My baby`=D
2008 年 7 月 5 日  星期六 


算把啦我....
  

琴日唔開心...

冇打到卜,

今日打返先....

--------------------琴日(7月4日)-------------------

都係唔打啦....

唔想再提...xDDDD

(不過有一樣野好想提...

我個頭好x痛...!)   <-----"各位"...明+啦....=]

--------------------------今日-----------------------

睇電視見到個車牌...

"MC xxxx"

唔想諗都唔得....頂...><

去左我表弟家,

坐車個時,

最鐘以聽歌...

聽正個首" 觸感傷情"既歌,

......

到左之後,

同表弟去茶樓,

............

我舅母部手機...(5300)

做咩呀...??

不斷令我諗佢....><

偷偷出去7-11,

睇下出左comic fans未...

頂...又未出,

係禁悶既日子連漫畫都冇,,,

點過呀...@@

再去文具店,

Buy左本$20既簿,

因為舅母同呀婆比左$200我...

媽又比左$100...

wakaka``*

係咁多先...

掰*

(死...突然好掛住佢呀....點算?><)

To be continued...

.............................

  
 
留下羊蹄時間;; 2008-07-05 10:05 PM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
             ┏━━━━━━━━━━━┓ 
             ┃                       0%┃什麼是幸福..):
             ┗━━━━━━━━━━━┛


2008 年 7 月 3 日  星期四 


多心...
  

今朝8點5就去巴士站等車,

嗯...唔見1314...?

原來佢下一part,

又要自己一個人坐車...><

返到去諗到一樣野...

我同MC一組...n_n

叫我地6個人一組,

開頭女一組男一組,

Miss叫我地分返佢個組,

                                         ↓-----------------------MC-------------------------------

 

1327

 

1303

1301

佢可以坐KeLlY cHaN對面,

但係1327叫佢坐"呢到"啦,

(ps 呢到=我對面 !)

佢真係坐左落去,=]]]

不過都唔洗一隻腳伸過踩到我....!!=V=

最後創作唔知咩標語,

個個都係到講...

佢唔出過聲,

其實...

我叫你+...交個時我都想叫你+...

不過...都係冇勇氣...xDDDDD

完左上午返家換3,

1點又返學校,

上到車見到Ben+xx   <---忘記左佢听咩名...sorry~

仲要坐我對面....- -

無啦啦Ben叫我,

我咪望過去lu...

佢"電"我....HeLp !

(ps 死了,係嚇死左...**)

岩岩我個FD打嚟,

令我有返心跳...thx my fd=]

練舞...

男仔們+油啦...

比上幾次好左好多+啦,

為1c而努力以赴呀><

To be continued...

many heart...=]]

  
 
留下羊蹄時間;; 2008-07-03 10:35 PM  [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
             ┏━━━━━━━━━━━┓ 
             ┃                       0%┃什麼是幸福..):
             ┗━━━━━━━━━━━┛