|
|
2008-06-30  |
|
今日排舞之後,
因話去蜜瓜,
我都想去呀....><
但係呀媽唔知係咪心情唔令,
唔比我去....妖....
不過我同因&Ice做左D JeLlY同布丁,
去第二次禮堂開餐...XDDDDD
好好味呀...><
哈哈~
今日次冇諗住比MC食....
因為佢個樣又唔食呢樣又唔食...
回家冇野做...
不停play piano,
彈得太好啦...=]]]]
比賽有信心...+油呀...><
To be continued...奸巴爹XD
|
|
|
┏━━━━━━━━━━━┓
┃ 0%┃什麼是幸福..):
┗━━━━━━━━━━━┛
好累呀,,,><  |
|
今日同Ice &因行TW,
我地去左圖書館先,
諗住借圖書.
不過又冇借.
因還左本書....
過期過左6個月啦.....><
罰左1百幾...-____-"
之後去左吉之島,
想睇"功夫熊貓",
wow~~
好多人排隊,
排左三個字先Buy到票,
5:30個埸,
仲有成二個鐘,
去行下啦,
行到去吉之島$10店,
Buy左個自制x喱,
聽日比大家食,,,,=]]]]
To be continued...XDDDD
|
|
|
┏━━━━━━━━━━━┓
┃ 0%┃什麼是幸福..):
┗━━━━━━━━━━━┛
« | 182 | 183 | 184 | 185 | 186 | 187 | 188 | 189 | 190 | 191 | ... | 202 | »
|