忘記; ☆
                -`是為了重新起步

InLovesweet
暱稱: 小丑;`•羊²
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區
cl0ck;]

by blog Pitatto!
music b0s(:


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
小倉鼠;]
My baby`=D
2008 年 6 月 10 日  星期二 


好怪....唔知點面對佢...help...!
  

今日係我第一日,

講真,

我有時諗....

個個係咪佢嚟+...?

佢...真係去....?

今日BB同我講,

"佢真係去....!"

哈哈...    [笑~

但係我始終冇同佢講野...

都係怕望住佢....

我都唔知點....

好想同佢FD...

但係又怕...

-_________-''

佢又冇做D咩....

對住佢...個felling好怪...

To be continued...

  
 
留下羊蹄時間;; 2008-06-10 10:10 PM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
             ┏━━━━━━━━━━━┓ 
             ┃                       0%┃什麼是幸福..):
             ┗━━━━━━━━━━━┛


2008 年 6 月 9 日  星期一 


=]]]]]]]] XDDDDD kaka~
  

今日最後一日+油,

一邊溫書一邊同MC send sms=]]]]

Yesterday同我講睇下點先去唔去唱K,

我今日就問佢

"...你睇成點呀?去嗎?..."

佢答我

"...我就可以講我去..."     XDDDDDD

之後我想彈D野比佢聽,

唔覆我....

我就等下la~

幾個鐘之後我send sms 比佢...

"做咩呀你,無啦啦發脾氣唔聽我電話又唔覆我sms..."

佢send左3個字比我...

"溫緊書"

-_____________-''

"sorrY...唔左你,+油"

佢溫書....難得....=]]]]]

我都要學佢...

努力以赴...做到最好          [哈哈~

+油...繼續溫書...!

To be continued...

  
 
留下羊蹄時間;; 2008-06-09 10:07 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
             ┏━━━━━━━━━━━┓ 
             ┃                       0%┃什麼是幸福..):
             ┗━━━━━━━━━━━┛