忘記; ☆
                -`是為了重新起步

InLovesweet
暱稱: 小丑;`•羊²
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區
cl0ck;]

by blog Pitatto!
music b0s(:


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
小倉鼠;]
My baby`=D
2008 年 5 月 28 日  星期三 


Happy Birthday to...Me=]
  

倒數7日la~

就到我生日=]

大家唔洗送咩比我

只係同我講"Happy Birthday"就得+ la~

不過...

最想聽到我最想聽個個人同我講...."Happy Birthday"

呢個...

都係我期中一個期盼既生日禮物呀.....

  
 
留下羊蹄時間;; 2008-05-28 11:16 PM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
             ┏━━━━━━━━━━━┓ 
             ┃                       0%┃什麼是幸福..):
             ┗━━━━━━━━━━━┛


2008 年 5 月 27 日  星期二 


2008-05-27
  

哈哈~

我宜家係學校呀= =''

唉....頭先1313同MC講要同我一組....

佢聽完之後...

好大聲講"下....!!"

重話"唔得呀!!死都唔得......!!"

"唔係何頌恩.邊個都得..."

好唔開心呀.......

嗚嗚....

之後我放學要去[De ten 詢 class....    <-------出自MC

佢都要去= =''

諗住可以見下佢....=]

佢又要去MMLC

我就跟住佢去LA~~

因死都要同1304坐,

但係得一個位= =''

又唔肯坐前面...

後面就係佢la~

佢自己一個坐...

因話"有種坐後面...!"

好呀!我就坐左la~

佢成日都同我後面個幾個講野,

越行越過...

好la....我坐過D la~                   <-------自然反應

佢之後做左一樣令我好感動既野....

佢同我講話"唔應........借借....!"    -_____-

哈哈~

5:20分時,

佢返去303,

我過左一陣都返la~

然後我同因去搵Miss Chan.

點知MC又係到,  = =''

我同因講"我諗MC一定覺得我跟住佢LA~..."

行前D,

聽甄MC等等人又比Miss Chan鬧...

唉....

冇得救...

最後我就走la~

諗住see下佢 la~

點知佢又要搵Miss Chan,,,,係

唉....

冇得救...

 

  
 
留下羊蹄時間;; 2008-05-27 12:30 PM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
             ┏━━━━━━━━━━━┓ 
             ┃                       0%┃什麼是幸福..):
             ┗━━━━━━━━━━━┛