忘記; ☆
                -`是為了重新起步

InLovesweet
暱稱: 小丑;`•羊²
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區
cl0ck;]

by blog Pitatto!
music b0s(:


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
小倉鼠;]
My baby`=D
2008 年 5 月 6 日  星期二 


靜 [1
  

呢排,

真係好...

本來坐係之前個位幾好,

起碼可以講下野,

宜家,

坐係尾尾                                                                       [I am here!!

自己一個,

靜...太靜...

好自然想起一D同佢既回憶= ="

好記得,

我識佢係係我地班第一次坐車唔知去邊到...

佢,1327 &xxxx     <------唔記得

佢always打我個頭   \ __ /

就係因此就識...

但係都同佢未熟~

之後一次,

我係英文課比張paper因睇,

佢搶左去呀~~~~

我即刻叫因搶返,

好彩= =

開頭我真係超嬲,

不過...

之後唔記得左la~~

好快就掉位,

佢坐我個位= =''

(so知左個秘密...唉...)

我每次lunch都去因個邊食,

so我同佢熟左好多....

就係個時....

我發覺自己L佢 > <

有一次,

Mr. Dietrich要我地查字,

佢個衰仔               [ 冇查*~

之後佢用左一個好快既方法:

 問我抄= =''

入到課室,

Mr. Dietrich佢要睇呀!!!

佢望我,我望佢.....

死la....

會唔會比Mr. Dietrich發現???

不過我同佢都好大命,

齊齊死唔去^ ^

之後我唔小心令佢嬲左我= =

Mr. Dietrich問我地最鐘以D咩,

我話: ''Piano"

佢就即刻講: ''你跟我!!"

我唔知佢學琴,

以為佢玩= =

點知係真+

我睇出佢好嬲...

驚佢唔彩我   > < ''

點知有一次係英文課,

佢超串問我:

''你樂理幾多分呀??''

好開心呀~~

重驚佢真係會唔睬我,

Ya~~

可惜,

我樂理64分,

佢69分呀 / _ \

比佢有機會話我''廢西''

不過冇所謂la~

重緊要係佢睬返我^^

之後,

佢有一次send個sms比我.

叫我打比佢= =

話比D MUSIC我聽,(PIANO)

我就打去聽下LA~

聽完佢就問我點,

我就SEND比佢話:

"曬命..."

''哈~好聽嗎?''

''好好好好好好好好好好好好好好好好好好聽(你都係想我話好...''

不過真係幾好聽^^

呢個月我好開心,,,

但係,

傷心既野就嚟緊...

  
 
留下羊蹄時間;; 2008-05-06 10:32 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
             ┏━━━━━━━━━━━┓ 
             ┃                       0%┃什麼是幸福..):
             ┗━━━━━━━━━━━┛


2008 年 5 月 2 日  星期五 


夢...不會成真的...
  

今日,

佢冇回我,

我等得太long time,

so我又比張paper佢,

"覆我呀!"

我比paper摺左個鋼琴,

佢...

佢竟然一手把paper掉到地上...

Why...MC...?

你要把我呢份勇氣打散??

我做錯D咩??

鐘以人都錯??

Or...

夢....是不會成真的...?

  
 
留下羊蹄時間;; 2008-05-04 08:57 PM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
             ┏━━━━━━━━━━━┓ 
             ┃                       0%┃什麼是幸福..):
             ┗━━━━━━━━━━━┛