|
|
靜 [1  |
|
呢排,
真係好靜...
本來坐係之前個位幾好,
起碼可以講下野,
宜家,
坐係尾尾 [I am here!!
自己一個,
靜...太靜...
好自然想起一D同佢既回憶= ="
好記得,
我識佢係係我地班第一次坐車唔知去邊到...
佢,1327 &xxxx <------唔記得
佢always打我個頭 \ __ /
就係因此就識...
但係都同佢未熟~
之後一次,
我係英文課比張paper因睇,
佢搶左去呀~~~~
我即刻叫因搶返,
好彩= =
開頭我真係超嬲,
不過...
之後唔記得左la~~
好快就掉位,
佢坐我個位= =''
(so知左個秘密...唉...)
我每次lunch都去因個邊食,
so我同佢熟左好多....
就係個時....
我發覺自己L佢 > <
有一次,
Mr. Dietrich要我地查字,
佢個衰仔 [ 冇查*~
之後佢用左一個好快既方法:
問我抄= =''
入到課室,
Mr. Dietrich佢要睇呀!!!
佢望我,我望佢.....
死la....
會唔會比Mr. Dietrich發現???
不過我同佢都好大命,
齊齊死唔去^ ^
之後我唔小心令佢嬲左我= =
Mr. Dietrich問我地最鐘以D咩,
我話: ''Piano"
佢就即刻講: ''你跟我!!"
我唔知佢學琴,
以為佢玩= =
點知係真+
我睇出佢好嬲...
驚佢唔彩我 > < ''
點知有一次係英文課,
佢超串問我:
''你樂理幾多分呀??''
好開心呀~~
重驚佢真係會唔睬我,
Ya~~
可惜,
我樂理64分,
佢69分呀 / _ \
比佢有機會話我''廢西''
不過冇所謂la~
重緊要係佢睬返我^^
之後,
佢有一次send個sms比我.
叫我打比佢= =
話比D MUSIC我聽,(PIANO)
我就打去聽下LA~
聽完佢就問我點,
我就SEND比佢話:
"曬命..."
''哈~好聽嗎?''
''好好好好好好好好好好好好好好好好好好聽(你都係想我話好...''
不過真係幾好聽^^
呢個月我好開心,,,
但係,
傷心既野就嚟緊...
|
|
|
┏━━━━━━━━━━━┓
┃ 0%┃什麼是幸福..):
┗━━━━━━━━━━━┛
夢...不會成真的...  |
|
今日,
佢冇回我,
我等得太long time,
so我又比張paper佢,
"覆我呀!"
我比paper摺左個鋼琴,
佢...
佢竟然一手把paper掉到地上...
Why...MC...?
你要把我呢份勇氣打散??
我做錯D咩??
鐘以人都錯??
Or...
夢....是不會成真的...?
|
|
|
┏━━━━━━━━━━━┓
┃ 0%┃什麼是幸福..):
┗━━━━━━━━━━━┛
« | 193 | 194 | 195 | 196 | 197 | 198 | 199 | 200 | 201 | 202 | »
|