忘記; ☆
                -`是為了重新起步

InLovesweet
暱稱: 小丑;`•羊²
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區
cl0ck;]

by blog Pitatto!
music b0s(:


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
小倉鼠;]
My baby`=D
2009 年 8 月 14 日  星期五 


2009-08-14
  


令嗎?  -___-|     ((咪又係星星`!
呵呵~有冇人就生日呢?
我摺比佢=)

今日同冰去左mk,
`等`佢整負離子等等...-v-

1點幾去到mk搵個間野係邊-3-
冰冰本來想食魚蛋,
企左係間野前面諗左好耐...之後..
都係唔食TT

見到好多公仔牙=口='
其實好想買返個..係超大隻咖=)
不過我冇咩$ + 唔想攞咁大隻公仔行街xd
下次一定要同牙媽黎買..哈哈哈-v-'

唔知係咪我同媽媽講左-V-'
冰既刻去買魚蛋食XD
由通菜街既街頭行到121號...
真係行死左-3-'
哈...我係路痴XD
個間野係係樓上...
我地2個都淆淆地..冇種上去._____.|
最後我上先xd

冰冰唔咁講-3-
我做左佢代言人.xd
佢怕醜..哈=)
我係一邊抄maths-v-
整整下佢牙爸黎左-0-
嚇死...`!
唔係未見過佢個樣..只係..
佢著shirt3 西褲-v-   ((笑...

本來諗住去無印買筆,
不過都冇去到..
5點幾返屋企...=)

J0`

  
 
留下羊蹄時間;; 2009-08-15 12:25 AM  [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
             ┏━━━━━━━━━━━┓ 
             ┃                       0%┃什麼是幸福..):
             ┗━━━━━━━━━━━┛


2009 年 8 月 12 日  星期三 


2009-08-12
  

 

好耐冇打q00za啦=)
 
9/8
12點幾學琴,
跟住搵人同我出街街-3-'
蚊蚊唔得閒,,程想上我屋企打機=口='
返到青衣冰冰打返黎話去....`賣書`
 
去左KF..
一入門口就有個`大隻佬`問....
`係咪賣書牙?`
佢一手攞哂我同冰冰個2袋書-___-|
算啦..還掂唔洗自己拎xD'
睇左一震我地D書話唔收-v-'
s0 bad...再去多間...
收左7..8本,
不過呢...得10蚊..`!!
攰死啦>______<
 
攞住袋賣唔出既書行街..
我成日幫冰攞...((我好好人呢xd
去左飲西瓜汁同食左D野..
又洗$添..@@
同冰買左個一樣既袋,
不過唔同色=)
自己又買左件3...

10/8
橙兄生日快樂` !  ((呵呵...有人請食飯xd

11/8
攞書..
又再n次證明,,
日頭唔好講人-3-
冰冰還$啦  ((感動TT
仲比埋ans我..xD'
下晝程上我屋企打機-v-
喊左成晚...
原因?!  流線發達 ;浪費紙巾 xd

12/8
去左KF同橙食lunch-____-|
食完叫牙媽同我行左震...
"又"買左條短褲同3..-v-'
牙媽比$就算啦...
好累哦-v-

J0`

  
 
留下羊蹄時間;; 2009-08-12 11:08 PM  [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
             ┏━━━━━━━━━━━┓ 
             ┃                       0%┃什麼是幸福..):
             ┗━━━━━━━━━━━┛