|
|
2009-08-14  |
|

令嗎? -___-| ((咪又係星星`!
呵呵~有冇人就生日呢?
我摺比佢=)
今日同冰去左mk,
`等`佢整負離子等等...-v-
1點幾去到mk搵個間野係邊-3-
冰冰本來想食魚蛋,
企左係間野前面諗左好耐...之後..
都係唔食TT
見到好多公仔牙=口='
其實好想買返個..係超大隻咖=)
不過我冇咩$ + 唔想攞咁大隻公仔行街xd
下次一定要同牙媽黎買..哈哈哈-v-'
唔知係咪我同媽媽講左-V-'
冰既刻去買魚蛋食XD
由通菜街既街頭行到121號...
真係行死左-3-'
哈...我係路痴XD
個間野係係樓上...
我地2個都淆淆地..冇種上去._____.|
最後我上先xd
冰冰唔咁講-3-
我做左佢代言人.xd
佢怕醜..哈=)
我係一邊抄maths-v-
整整下佢牙爸黎左-0-
嚇死...`!
唔係未見過佢個樣..只係..
佢著shirt3 西褲-v- ((笑...
本來諗住去無印買筆,
不過都冇去到..
5點幾返屋企...=)
J0`
|
|
|
┏━━━━━━━━━━━┓
┃ 0%┃什麼是幸福..):
┗━━━━━━━━━━━┛
2009-08-12  |
|
好耐冇打q00za啦=)
9/8
12點幾學琴,
跟住搵人同我出街街-3-'
蚊蚊唔得閒,,程想上我屋企打機=口='
返到青衣冰冰打返黎話去....`賣書`
去左KF..
一入門口就有個`大隻佬`問....
`係咪賣書牙?`
佢一手攞哂我同冰冰個2袋書-___-|
算啦..還掂唔洗自己拎xD'
睇左一震我地D書話唔收-v-'
s0 bad...再去多間...
收左7..8本,
不過呢...得10蚊..`!!
攰死啦>______<
攞住袋賣唔出既書行街..
我成日幫冰攞...((我好好人呢xd
去左飲西瓜汁同食左D野..
又洗$添..@@
同冰買左個一樣既袋,
不過唔同色=)
自己又買左件3...
10/8
橙兄生日快樂` ! ((呵呵...有人請食飯xd
11/8
攞書..
又再n次證明,,
日頭唔好講人-3-
冰冰還$啦 ((感動TT
仲比埋ans我..xD'
下晝程上我屋企打機-v-
喊左成晚...
原因?! 流線發達 ;浪費紙巾 xd
12/8
去左KF同橙食lunch-____-|
食完叫牙媽同我行左震...
"又"買左條短褲同3..-v-'
牙媽比$就算啦...
好累哦-v-
J0`
|
|
|
┏━━━━━━━━━━━┓
┃ 0%┃什麼是幸福..):
┗━━━━━━━━━━━┛
« | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | ... | 202 | »
|