忘記; ☆
                -`是為了重新起步

InLovesweet
暱稱: 小丑;`•羊²
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區
cl0ck;]

by blog Pitatto!
music b0s(:


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
小倉鼠;]
My baby`=D
2009 年 10 月 17 日  星期六 


2009-10-17
  

聽日又聽日-_-
唔打camp既野啦-0-

14/10
考琴lu-3-
8點幾就搭車去尖沙咀.___.
上到去個間音樂中心...
對名對歌牙..
第2首個時我唔知係B幾-0-
因為果首野我背既,
所以冇買書-_____-...
睇睇下發現左`op.3`
係B:4-V-

我之前嬲個妹妹岩岩先入去@@
越等越緊張=!=
快d啦妹妹/_\
於終出黎^__^`
佢話個考管好好人播-3-

唔好問我考成點.v.
我淨係記得個`返翼`黑口黑面-0-

之後本來去muji,
唔知開左未同埋要返屋企攞書包-0-
返左青衣-_-

下晝又要返學-0-
返到好有種感覺...
學校好有活力感-口-|.....
哈哈哈哈....~~

今日呢....
冇咩發生-_-
成日都上網-0-
同做功課a__a
我就黎咳死-x-
唔好痴我咁埋牙><

J0`

  
 
留下羊蹄時間;; 2009-10-17 09:47 PM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
             ┏━━━━━━━━━━━┓ 
             ┃                       0%┃什麼是幸福..):
             ┗━━━━━━━━━━━┛


2009 年 10 月 11 日  星期日 


2009-10-11
  

10/10

今日要去camp-3-
1點幾返到學校..
2點點名上hall-0-

一開始同上年一樣,,
操個d唔知咩野-__-
叫早晨個d啦.
玩過電網,
隻手整親冇得抬人-0-
比人抬超好玩xD
何XX我頂你-__-++
你以為我聽唔到你講咩咩.V.
我地23分鐘到過哂全部人,,
係4班之中最快a___a

跟住好似紥營-_-
都唔係好難=]
煮野食-0-
幾好玩..xD
自己煮既野更係好味xDDD'

D牙sir好衰-3-
講到學校好多我地唔好見到既野-v-   ((鬼-0-
點知咪又係係學校行一個圈-3-
我同yuki第2r0und,
行到上去2樓女廁...
冇開燈d人就嚇死哂><||
我冇野播-3-
見到d升降機顯示樓數既紅色字..
同行到新翼個條橋...
又叫-_____-++

11點幾先完哂,
去換3訓-_-
嘈得制比人投訴-0-
仲要就訓著個時要我地上哂hall.___.
話完又訓過...

聽日先打11號啦...

J0`

  
 
留下羊蹄時間;; 2009-10-11 11:35 PM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
             ┏━━━━━━━━━━━┓ 
             ┃                       0%┃什麼是幸福..):
             ┗━━━━━━━━━━━┛