|
|
2009-09-18  |
|
好耐冇打BLOG啦-0-
算啦-3-
都冇人睇既-_-
前幾日又15號lu...
日子真係過得快,,
今日心情有高有低/_\
高就係..
聽到d火爆既野...-_-++
最好唔好比我見到呢個人...
我唔知會做f咩-0-
低呢...
真係唔知-,-
始終都係咁...
可能會好少打blog...
J0`
|
|
|
┏━━━━━━━━━━━┓
┃ 0%┃什麼是幸福..):
┗━━━━━━━━━━━┛
2009-09-12  |
|
今日冇咩野做...
10點嘈醒左-0-
樓上裝修超嘈>///<
不過一震又訓返..xD
本來同印印去打波@@
之後都冇去到/_\
下晝做HW....
又唔識maths...
Game Over 鄧紫棋
來電沒理 不想將聲音記起
手機關上了 謝絕無聊 別滋擾 應心照
沒有用了 底牌一早給揭曉
解釋聽厭了 謊話講夠了 全也再不需要
密碼換了 親暱資料都報銷
E-mail改過了 Blog刪去了 連相簿都洗了
別再會了 已識穿真心太少
敷衍夠了 交足戲了 輪到我狠心了
OUR GAME IS OVER 終於緊張對嗎
心中只得我嗎 明明全是笑話
OUR GAME IS OVER 終於可惜對嗎
分開不需記掛 不必驚訝 GAME IS OVER NOW
告別你 不必奢想新轉機
香水淡了 頸鏈斷了 連Sticker都撕了
別再會了 已識穿真心太少
心花夠了 該玩夠了 輪到我狠心了
繼續放任作弄愛吧 繼續發夢繼續笑吧
繼續每夜抱別個吧 OH! OH!
繼續放任作弄愛吧 繼續發夢繼續笑吧
你別再扮作後悔吧 OH! OH!
OUR GAME IS OVER 終於緊張對嗎
心中只得我嗎 明明全是笑話
OUR GAME IS OVER 不需掩飾變卦
應該一早看化 愛我全是笑話
OUR GAME IS OVER 終於可惜對嗎
分開不需記掛 不必驚訝 GAME IS OVER NOW
J0`
|
|
|
┏━━━━━━━━━━━┓
┃ 0%┃什麼是幸福..):
┗━━━━━━━━━━━┛
« | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | ... | 202 | »
|