|
|
2009-10-04  |
|
開場白....
中秋節快樂丫xDD
6點幾同牙媽去食飯,
我先打比小龍女-0-
佢唔黎我/_\
then...
打比維維啦.__.
點知,,,,
佢要去佢表哥到@@
山山今日要去大澳黎唔到.v.
最後..
得我.,程同甜甜-_______________-||
7點幾同程去公園,
冇人-口-|...
都好既~搵個令位坐^0^
燒左一震甜甜就話黎啦a__a
程搵左好耐先搵到甜甜-3- ((其實係甜甜唔識路.xD
燒左震冇哂蜡燭-3-
我同甜甜去買~
文具店冇哂...
日本城關左門...
$7.8個間野就關!_!
岩岩好買埋=]
返左去程就走/_\
哈哈...佢見到黃國華-0-
好彩我地走得快=]
無啦啦我地前面火燭!=!
冇人理-0-
D`實Q`黎左攞反野'come識'佢-0-
佢仲要向我地囉-___-+
算啦都...
令一個0n9`實Q`落d水落去囉.!!
佢有問題咖?___?
正常人都知水反而仲大火咖啦,
唔知點搞搞下...'識'左-0-
正當我想爆粗之際...
有2個人望住我a___a
e~~我咩都睇唔到牙xD
呵^0^
11點幾甜甜走埋/_\
去左搵蚊蚊-0-
佢班FD放船-__-
HEA多震返屋企...
P0ST相=]
火光熊熊xD
估下似D咩?_?
冇....只係既令...
好似煤氣廣告個點火-0-
J0`
|
|
|
┏━━━━━━━━━━━┓
┃ 0%┃什麼是幸福..):
┗━━━━━━━━━━━┛
2009-10-03  |
|
又好耐冇打q00za-0-
1/10
同程去左溜冰,
哈哈...開頭程溜得好好笑a__a
不過佢都好快就識溜=]
更係,.我教咖播xDD
諗住溜多個round走人@@
點知....
我都係仆左.v.
又整親隻手添-3-
今次係左手-v-
而且...下個星期就考琴試啦^0^
好彩冇上次咁傷~
3/10
中秋節快樂;]
今晚玩得開心d牙a___a
J0`
|
|
|
┏━━━━━━━━━━━┓
┃ 0%┃什麼是幸福..):
┗━━━━━━━━━━━┛
« | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | ... | 202 | »
|