忘記; ☆
                -`是為了重新起步

InLovesweet
暱稱: 小丑;`•羊²
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區
cl0ck;]

by blog Pitatto!
music b0s(:


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
小倉鼠;]
My baby`=D
2009 年 10 月 9 日  星期五 


2009-10-09
  

今日..
冇咩心情-3-
成日都冇咩好講...
牙...

收ERS個本野又有人好幫得手=]
點知人地叫佢幫有發哂D大小姐脾氣-0-
仲要去埋圖書館添-3-
冇眼睇@@

IS-`
悶.

Chi-`
悶..

eng-`
好少少..
肅志成個`想當年`..-____-|

class pd.-`
某某人又黎啦-0-    ((圖書館牙xD
真係頂唔順-3-

Maths-`
聽極都唔明佢講d咩-0-
自己做做下返宜識=]

IH-`
播唔都咩片..
好lag-0-
佢講左句..
`重要既.係非常重要既.`
全班爆笑...xD

放學-`
同鳳鳳去青衣街市買聽日食既野-V-

冇啦..~
聽日係超唔想去的-0-
煩死人啦><

no.no.no-!

J0`

  
 
留下羊蹄時間;; 2009-10-09 11:42 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
             ┏━━━━━━━━━━━┓ 
             ┃                       0%┃什麼是幸福..):
             ┗━━━━━━━━━━━┛


2009 年 10 月 7 日  星期三 


2009-10-07
  

今日心情唔錯a__a
呵呵呵呵~~

ICP x 2-`
最後一堂整潛水艇,
貼左塊唔知咩板再試水...
向前傾好多-口-|,,,
結果...
我奉獻左隻屎迪仔同星星.__.
都算叫做平衡返=]
係課室試左水再上天台~
操作隻潛水艇,
幾好玩^0^
雖然平衡都係差d,,,-_-
比哂分之後我蚊返隻屎迪仔出黎...
牙...佢下面冇左色....xD

Chi-`
好肚餓/__\
單數個D整完野食好香蛋榚味@@
仲要好眼訓...-_-
差D就訓萫-3-

Maths-`
完完全全冇聽書-v-
聽左都唔係好明咖啦....算啦-0-

lunch-`
比維維發現左..
何XX佢牙媽係叫佢偉偉=___=,,,,
咁我以後叫維維做XXXX啦...xDD     ((XXXX係咩?_?自己諗下a__a

Eng-`
listening-0-
今日都係用緊吉吉個本xD
好唔鋸司徒毛毛囉-3-

IS-`
本來可以做功課,
點知佢又要我幫手做野-_-++
煩-0-

放學-`
同維維去長發m記做功課=]

P0ST返之前D相先x]

 呢隻..係馬嬲-_--口-|.....(無言ing...)

J0`

  
 
留下羊蹄時間;; 2009-10-07 09:37 PM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
             ┏━━━━━━━━━━━┓ 
             ┃                       0%┃什麼是幸福..):
             ┗━━━━━━━━━━━┛