|
|
2009-10-09  |
|
今日..
冇咩心情-3-
成日都冇咩好講...
牙...
收ERS個本野又有人好幫得手=]
點知人地叫佢幫有發哂D大小姐脾氣-0-
仲要去埋圖書館添-3-
冇眼睇@@
IS-`
悶.
Chi-`
悶..
eng-`
好少少..
聽肅志成個`想當年`..-____-|
class pd.-`
某某人又黎啦-0- ((圖書館牙xD
真係頂唔順-3-
Maths-`
聽極都唔明佢講d咩-0-
自己做做下返宜識=]
IH-`
播唔都咩片..
好lag-0-
佢講左句..
`重要既.係非常重要既.`
全班爆笑...xD
放學-`
同鳳鳳去青衣街市買聽日食既野-V-
冇啦..~
聽日係超唔想去的-0-
煩死人啦><
no.no.no-!
J0`
|
|
|
┏━━━━━━━━━━━┓
┃ 0%┃什麼是幸福..):
┗━━━━━━━━━━━┛
2009-10-07  |
|
今日心情唔錯a__a
呵呵呵呵~~
ICP x 2-`
最後一堂整潛水艇,
貼左塊唔知咩板再試水...
向前傾好多-口-|,,,
結果...
我奉獻左隻屎迪仔同星星.__.
都算叫做平衡返=]
係課室試左水再上天台~
操作隻潛水艇,
幾好玩^0^
雖然平衡都係差d,,,-_-
比哂分之後我蚊返隻屎迪仔出黎...
牙...佢下面冇左色....xD
Chi-`
好肚餓/__\
單數個D整完野食好香蛋榚味@@
仲要好眼訓...-_-
差D就訓萫-3-
Maths-`
完完全全冇聽書-v-
聽左都唔係好明咖啦....算啦-0-
lunch-`
比維維發現左..
何XX佢牙媽係叫佢偉偉=___=,,,,
咁我以後叫維維做XXXX啦...xDD ((XXXX係咩?_?自己諗下a__a
Eng-`
listening-0-
今日都係用緊吉吉個本xD
好唔鋸司徒毛毛囉-3-
IS-`
本來可以做功課,
點知佢又要我幫手做野-_-++
煩-0-
放學-`
同維維去長發m記做功課=]
P0ST返之前D相先x]
呢隻..係馬嬲-_- -口-|.....(無言ing...)
J0`
|
|
|
┏━━━━━━━━━━━┓
┃ 0%┃什麼是幸福..):
┗━━━━━━━━━━━┛
« | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | ... | 202 | »
|