|
|
2009-10-21  |
|
今日過得真係快..
ICP x 2-`
整蛋糕a_a
好玩xD
之前自己都整過.
我地好快搞掂..
不過個焗爐好慢.v.
幾令既...8分^0^
不過甜左d播-3-
都係自己之前個d好味d=]
Chi-`
yuki打左一個喊路...
就比陳sir叫左2次答問題xD
wakaka...~
我地落堂個時,
同陳sir講生日快樂.__.
陳sir無奈到呆左-0-
Maths-`
完全唔係好明D數/_\
星期3又quiz啦.TT.
一定唔合格囉-,-
lunch-`
nothing-v-
第1次食個拉麵=]
唔錯唔錯-0-
程買左包虾片,,
我地成班人幫佢清哂a__a
eng-`
毛毛又冇返啦^_^
要人地去圖書館借EER睇囉._.
冇咩野玩-0-
IS-`
悶.
題外話;;
[email protected]
反猫組織 入喇.=]
J0`
|
|
|
┏━━━━━━━━━━━┓
┃ 0%┃什麼是幸福..):
┗━━━━━━━━━━━┛
2009-10-20  |
|
今日...
心情不錯呢-V-
唔想打今日做過d咩,
想講下我睇左既一萹野..-_-
睇完真係有點感觸-3-
我唔copy落黎....
想睇自己去睇@@ ((http://www.wretch.cc/blog/tony1970/21432877
我會用自己文字打少少我感觸既地方出黎..-0-
`有一種說不清的情感叫曖昧`
曖昧?姐係唔見都光既意思-v-
宜家..
人已經把曖昧講成係正常感情生活以外的另類感情生活,,
而且原來,,連我自己都係.v.
如果係你地心中都有過`曖昧`既話..
証明左你係一個悲哀既人..
感受到城市中既冷漠...
知己知己..只不過係了解自己少少..
人把所有野都美化左啦..
「比愛情少一點,比友情多一點,少了一種人為的羈絆和功利,多了一份情感的釋放和掛牽。如果說愛情是紅光耀眼的火焰,那麼它則是幽幽純淨的藍燄,雖然不夠熱烈,卻有著別樣的美麗和溫暖。」
聽落去好美好..
但係唔好唔記得...
唔係你既就唔係你既..
有一日都會無疾而終...-`!
話係真感情?又未算...
只係FD? 又多DD...
曖昧只會令自己更加難受-`!
停留係中間會真的快樂嗎?
身邊有冇呢d人?有.既..就通通遠離吧.!
無謂令到自己痛苦.. 過去既...
一直都只係令人永生痛苦的曖昧..-`!!
J0`
|
|
|
┏━━━━━━━━━━━┓
┃ 0%┃什麼是幸福..):
┗━━━━━━━━━━━┛
« | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | ... | 202 | »
|