|
|
2009-12-18  |
|
差d唔記得今日要話人~_~
Eng文堂冇啦啦又有隻 ((Cat)) 係度叫,
又唔知佢係0n左定點a_a
仲有,
咁中2打小報告去拍宮心計啦好冇,
以為自己做左好多野牙?
做得好好咩?
好勁囉`
背景可以係咩都冇`A_A
仲大大聲話人,
`你sd中文資料比我囉-`!`
好心就諗下自己既`處景`先啦,
呵.最後一個本來唔係好想唔鋸你既人
都話我講既野係岩咖囉`
唉/ 3\
呢d真係攞黎賤=]
Jo`
|
|
|
┏━━━━━━━━━━━┓
┃ 0%┃什麼是幸福..):
┗━━━━━━━━━━━┛
超緊張-_-||...  |
|
就就就...黎music Festival啦@v@
仲有2日就係啦-0-
成個星期冇打q00za`
同董健華練左都好多次歌,
而且...終於知道佢個名係咩-33-
rehearsal真係搞到好唔開心...
本來好有信心咁唱..
點知隻歌係hall播完全聽唔到囉.../ 3\
好q l0r..
個刻超唔鋸囉好冇-`!
唉...跟住冇法就轉返低音d個隻0.0
最後再唱多次,,
佢一開始又播返聽唔到個隻,
董健華都冇哂野講係度笑-0-
我超大聲咁`唉`左下.v.凸
跟住都係好d0wn=v=...
聽返朱朱講董健華好似一條木咁企係度唱@v@
佢話係因為..
d男仔好驚d女仔發火...
s0..
驚左我xD`
而家唱返低音d個隻,
我驚自己上唔到個音囉,,,
唉.../ 3\
而家只好...
祝我成功啦-`!
謝吉吉a_a'
Jo`
|
|
|
┏━━━━━━━━━━━┓
┃ 0%┃什麼是幸福..):
┗━━━━━━━━━━━┛
« | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | ... | 202 | »
|