|
|
p0st 相;)  |
|
p0st 相先;D
個獎=〕
我和董健華...=x= ((佢睇唔到咖可=v=''... 0k D公仔比我換哂啦a_a 係叻叻個Bl0g c0py咖*v*,,,少左d人x] 呢隻係小熊維妮...比人夾住左`xP 之前係書店見到...大家明嗎xD
|
|
|
┏━━━━━━━━━━━┓
┃ 0%┃什麼是幸福..):
┗━━━━━━━━━━━┛
2009-12-21  |
|
今日music festival啦0v0
竟然...遲到/ 3\..
飛的都遲 個下先無奈=v=
參賽者落second hall,
好悶.v.
好記得...朱茵自high.__.
許晉傑真係唱得太好聽啦>3<
好有磁性*V*
同董健華練左次...
好快就到我地啦@v@
多謝因因個愛的抱抱`xD
上台前係超緊張=33=
佢仲...`mouse`左係地下..*v*
我諗佢仲緊張過我=v=
但係又不停同我講唔洗緊張v_v
上到台...
緊張得黎又幾high~_~
因為我終於可以踏上呢個台啦.v. ((呵呵-v-
最好笑係...
唱到中間我地行埋一齊d人`wow`個時,
我一邊偷笑一邊唱第2段`a___a
ps. 佢唔敢直望我囉@v@
練個時首歌好似好長,
上到台好似1分鐘都冇=!=
除左第1句最高個音爆左DD之外..
都唔錯唔錯*^^*
去lecture r00m練大合唱,
點知又係hea咖囉-v-
緊張完精力冇哂...
好眼訓*v*
hea唱幾次又去返second睇,
唔記得邊個話得第1名,
而且冇我份/ 3\
搞到我d0wn哂-v-
大合唱,,
唱得`超`好聽播xD`
最尾個句先正...
全世界上唔到0v0
下面D人笑死左xD`
好快就到公佈成績啦._.
E..?有3名囉好冇-,-
不過跟據我上年既經驗...
有獎應該會先通知,
不過冇人通知過我=3=
第3名係鄺澤偉同陳宛廷,,
講到第2名個時..
唔會係我咖啦-V-..
點知..
`第2名係..冇錯啦! 就係3D既何頌恩同6A既張耀盛` ((董健華真名牙-0-
真係唔係好相信=33=
望下董健華係邊,,,
佢衝ing上hall` @v@
我開心到飛上去hall~_~
high過頭大叫左聲xD
個種心情就好似突然知道自己中左頭獎-`!!
個獎牌得一個...
董健華好大方咁比個獎我`A__A
不過就算佢唔比我我都搶左佢咖啦,,,
因為呢個係我人生中第1個歌唱獎-`!
完左之後同董健華影相=v=
佢...笑得好假../ 3\
冇佢我都冇呢個機會...
十分之感謝佢牙T0T
Then`
上返去班房,
食左唔少野既~
不過對玩game冇興趣.v.
2點幾放得=]
Jo`
|
|
|
┏━━━━━━━━━━━┓
┃ 0%┃什麼是幸福..):
┗━━━━━━━━━━━┛
« | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | ... | 202 | »
|