忘記; ☆
                -`是為了重新起步

InLovesweet
暱稱: 小丑;`•羊²
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區
cl0ck;]

by blog Pitatto!
music b0s(:


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
小倉鼠;]
My baby`=D
2009 年 12 月 22 日  星期二 


p0st 相;)
  

p0st 相先;D

個獎=〕

 我和董健華...=x=   ((佢睇唔到咖可=v=''...0k D公仔比我換哂啦a_a  係叻叻個Bl0g c0py咖*v*,,,少左d人x]  呢隻係維妮...比人夾住左`xP之前係書店見到...大家明嗎xD

 

  
 
留下羊蹄時間;; 2009-12-22 10:08 PM  [ 訪客留言(7) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
             ┏━━━━━━━━━━━┓ 
             ┃                       0%┃什麼是幸福..):
             ┗━━━━━━━━━━━┛


2009 年 12 月 21 日  星期一 


2009-12-21
  

今日music festival啦0v0
竟然...遲到/ 3\..
飛的都遲 個下先無奈=v=

參賽者落second hall,
好悶.v.
好記得...朱茵自high.__.
許晉傑真係唱得太好聽啦>3<
好有磁性*V*

同董健華練左次...
好快就到我地啦@v@
多謝因因個愛的抱抱`xD
上台前係超緊張=33=
佢仲...`mouse`左係地下..*v*
我諗佢仲緊張過我=v=
但係又不停同我講唔洗緊張v_v

上到台...
緊張得黎又幾high~_~
因為我終於可以踏上呢個台啦.v.     ((呵呵-v-
最好笑係...
唱到中間我地行埋一齊d人`wow`個時,
我一邊偷笑一邊唱第2段`a___a
ps. 佢唔敢直望我囉@v@
練個時首歌好似好長,
上到台好似1分鐘都冇=!=
除左第1句最高個音爆左DD之外..
都唔錯唔錯*^^*

去lecture r00m練大合唱,
點知又係hea咖囉-v-
緊張完精力冇哂...
好眼訓*v*
hea唱幾次又去返second睇,
唔記得邊個話得第1名,
而且冇我份/ 3\
搞到我d0wn哂-v-

大合唱,,
唱得`超`好聽播xD`
最尾個句先正...
全世界上唔到0v0
下面D人笑死左xD`

好快就到公佈成績啦._.
E..?有3名囉好冇-,-
不過跟據我上年既經驗...
有獎應該會先通知,
不過冇人通知過我=3=
第3名係鄺澤偉同陳宛廷,,
講到第2名個時..
唔會係我咖啦-V-..
點知..
`第2名係..冇錯啦! 就係3D既何頌恩同
6A既張耀盛`     ((董健華真名牙-0-
真係唔係好相信=33=
望下董健華係邊,,,
佢衝ing上hall` @v@
我開心到飛上去hall~_~
high過頭大叫左聲xD
個種心情就好似突然知道自己中左頭獎-`!!
個獎牌得一個...
董健華好大方咁比個獎我`A__A
不過就算佢唔比我我都搶左佢咖啦,,,
因為呢個係我人生中第1個歌唱獎-`!

完左之後同董健華影相=v=
佢...笑得好假../ 3\
冇佢我都冇呢個機會...
十分之感謝佢牙T0T

Then`
上返去班房,
食左唔少野既~
不過對玩game冇興趣.v.
2點幾放得=]

Jo`

  
 
留下羊蹄時間;; 2009-12-21 09:26 PM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
             ┏━━━━━━━━━━━┓ 
             ┃                       0%┃什麼是幸福..):
             ┗━━━━━━━━━━━┛