忘記; ☆
                -`是為了重新起步

InLovesweet
暱稱: 小丑;`•羊²
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區
cl0ck;]

by blog Pitatto!
music b0s(:


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
小倉鼠;]
My baby`=D
2010 年 2 月 6 日  星期六 


2010-02-06
  

無聊得制整既=3=
班相好令^0^

  
 
留下羊蹄時間;; 2010-02-06 09:25 PM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
             ┏━━━━━━━━━━━┓ 
             ┃                       0%┃什麼是幸福..):
             ┗━━━━━━━━━━━┛


2010 年 2 月 6 日  星期六 


2010-02-06
  

打返琴日d野先~_~

琴日好high0v0
有呢班朋友真好>33<

朝早搭車個時,
有個牙媽讓坐比個婆婆;]
點知佢個女想喊啦/___\
搞到個牙婆唔知點算好-v-

Chi-`
上普通話...
輝輝講AV..-口-||....
sasa仲問我咩黎咖.v.

第2堂-`
去hall討論改名個件事..
好悶@@
龜low仲要係我地後面搭爹.v.
佢真係好有問題-`!
無啦啦唱歌/3\
笑地我地...xD`

Eng`
有人話有令仔睇0v0
不過睇唔到/_\

class pd.-`
比中國文化周上台個d人彩排..
我想做功課比LKT話囉.V.++
不個又幾好笑既=)

Lunch-`
去珊珊屋企食a__a`
維維話我今日低能左=v=    ((唔係日日都係咩...
我有`自high`..-0-
甜甜有`過度活躍`...-X-
維維有`過度正經`..-v-
珊珊係麵包超人-___-...
快d拯救人類啦.xD`
wakaka~_~

ICP-`
整製作程序..
好彩冇咩要重做=]
又要整powerpoint啦/3\

放學-`
睇到`所謂`既令仔-x-
我唔覺得令囉.v.
跟住去合唱團-33-
得果14個人練咩牙..
聽左幾次就走得人~_~
去MMLC唔見甜甜0v0
行行下先到維維^3^
佢偷偷地走上黎囉=3=
跟住甜甜返黎啦~
係mmlc做功課同hea=v=

Then..
去左圖書館個邊間7仔~
食雪糕同腸仔@v@
快樂不知時日過...
hea到成6點幾到唔知~_~
回家囉=]

話說..
有人以`我扮可愛`黎串我..=口=||...
我邊佛可愛?_?......
哈哈xD`
笑死我囉..哈哈...
第一次聽見有人咁串我a_____a`
可愛..可愛...^口^

Jo`

  
 
留下羊蹄時間;; 2010-02-06 02:01 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
             ┏━━━━━━━━━━━┓ 
             ┃                       0%┃什麼是幸福..):
             ┗━━━━━━━━━━━┛