|
|
2010-02-05  |
|
廣告;;
黎情人節啦~
諗好今年送咩比中2既人呢xD`
又真花?
唔洗一個星期就玩完啦.v.
本人現出售紙花*V*...
細花; $8
大花; $10
8支送多支0v0 ((長長久久好牙-0-
一打12支(細.) ;55
(大.) ; 60
多色.
$可議;;
有意add msn ; [email protected]
樣本;(大花.)
a款``

b款``

細;;

SU個D都10蚊啦=V=
好平咖啦@@
Jo`
|
|
|
┏━━━━━━━━━━━┓
┃ 0%┃什麼是幸福..):
┗━━━━━━━━━━━┛
2010-02-04  |
|
今日真係好^0^
好想快d放假牙``
朝早50分先到車站0v0
上左42c-v-
落左車仲要行既..
搭1先落車@@
溫錦同我半行半跑算數=v=
點知有人仲勁..
賽跑咩..xD`
等左2架升降機先上到去/口\
真係唔跑唔得-`!! ((09分啦0v0
第1次跑返學-x-
好彩...最後幾秒趕到a___a`
Chi-`
輝輝玩野@v@
叫蕭同cch大聲講`cch你好偉大`..-口-|..
行哂成個課室聽佢講..-___-
真係偉大囉..xD`
呢排敎d課文又有歌聽0v0
maths-`
LKT真係好煩牙.v.
日日都好q煩\口/
中史-`
好比心機聽書..
不過佢真係講得好悶=3=
我要讀好d中史牙~
ICP-`
車野;]
d練習好多都有8..9分呢~
今個星期要去買布布lu`a____a
真係好中車野呢^_^
lunch-`
發現左一個大問題=x=
係...秘密...xD`
聽日冇咩$食飯啦*v*
IH-`
呢排真係好乖咁聽書=] ((除左MATHS..-33-
下學期既quiz全部識哂^0^
讃下我啦a___a`
我話過下學期要努力咖.v.
小息-`
超白痴...
話說..
chicken攞朱朱條蕉放係下面-x-
詩見到更係同朱朱講!__!
朱朱竟然話...
`咁又點牙?!雞得冇J既..`
...哈哈哈..xD`
真係講得好a___a`
eng-`
同做功課堂冇分別=v=
放學-`
`我最愛`既甜甜要第2層培訓0v0
`我親愛`既維維IT/__\
同維維去MMLC..
佢當席超正=V=
其實係玩電腦...
回左cat d野啦~
搵左d資料...
530走得行返屋企~_~
1年後睇返d野...感覺一直心心刻係我個心-`!
乘虛而入...
令我更加深深不憤...
Jo`
|
|
|
┏━━━━━━━━━━━┓
┃ 0%┃什麼是幸福..):
┗━━━━━━━━━━━┛
« | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | ... | 202 | »
|