忘記; ☆
                -`是為了重新起步

InLovesweet
暱稱: 小丑;`•羊²
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區
cl0ck;]

by blog Pitatto!
music b0s(:


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
小倉鼠;]
My baby`=D
2010 年 4 月 21 日  星期三 


付出;不等於成果.
  

今日...
都唔知期唔期待放假好囉=3=

IH-`
cwk既第1次quiz(:
唔錯既~
因為我好比心機溫咖._.

抽tsk 既人-v-
中左既請去買六合彩-3-

Maths-`
做數0.0
個條數都諗左2日=3=    ((冇人教我/_\
比sa e點左幾點-v-
原來好易咖囉`v__v
越黎越中2伍sir`xD
上個堂專心LKT好多~

Chi-`
勁多人走左~
冇心機聽佢講書@@

IS-`
教金牙銅牙個D野..囉=3=
好悶/__\ `

LUNCH-`
冇心情講.

Chi .Hist.
實在太悶-v-...
畫畫囉xD

Eng-`
終於比毛毛叫出去短講;>

唉.../_\
好想讀音樂...

Jo`


今日可以用一句形容...
`我是飄浮在宇宙外的浮塵,,誰也不會留意我,,微不足道的灰塵...`

自己又諗左句...
` 你們☆
  是我的唯一;
  而我★
  難道只是你們其中之一〃? `

 

 

- 惡魔天使◎梁望峯

  
 
留下羊蹄時間;; 2010-04-21 11:51 PM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
             ┏━━━━━━━━━━━┓ 
             ┃                       0%┃什麼是幸福..):
             ┗━━━━━━━━━━━┛


2010 年 4 月 18 日  星期日 


2010-04-18
  

由今日開始我要打返BLOG啦=3=
心情已經回復返哂`a___a

今日12點幾起身.__.
本來想出去行下~
突然間記起要做ERS/___\...
做到勁攰囉-`!
都唔知本書同IS有咩關係...
講時間日曆果D野`v___v
等聽日比佢話算啦.v.

跟住又係度睇卡通電影`xD
睇左沖天救兵...
幾好睇~哈哈..a0a

又要等一個星期先放假啦/_\...
仲有軍訓`t___t..
又等比人閙囉-3-

Jo`

  
 
留下羊蹄時間;; 2010-04-18 08:26 PM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
             ┏━━━━━━━━━━━┓ 
             ┃                       0%┃什麼是幸福..):
             ┗━━━━━━━━━━━┛