忘記; ☆
                -`是為了重新起步

InLovesweet
暱稱: 小丑;`•羊²
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區
cl0ck;]

by blog Pitatto!
music b0s(:


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
小倉鼠;]
My baby`=D
2010 年 2 月 16 日  星期二 


2010-02-16
  

今日...好凍牙>3`

前晚睇左《不能說的秘密》,
中意左呢套電影d音樂0v0`
愛上SecreT`a___a
超愛周杰倫<3`
佢彈琴真係好勁/__\
黑鍵同白鍵好似冇分別咖@@
SecreT真係好正-`!
未聽過真係要聽下牙-`!
苦練中.v.
仲有首`路小雨`都好聽=0=
同埋`四手聯彈`都好正...      ((不如睇左呢套電影算啦..xD`
不過對個故事冇咩感覺...
雖然有d感動,
不過故事就係故事-v-
現實得0.00000....1%可能發生~

今日下晝睇睇下電視..
有喜羊羊睇@@
都唔好睇既=3=
 

差1樣功課就k0哂d功課啦~_~
不過唔想做...

Jo`

  
 
留下羊蹄時間;; 2010-02-16 09:48 PM  [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
             ┏━━━━━━━━━━━┓ 
             ┃                       0%┃什麼是幸福..):
             ┗━━━━━━━━━━━┛


2010 年 2 月 13 日  星期六 


2010-02-13
  

今日真係無奈/_\
11點幾起身`
做左震功課玩左震電腦...

之後去牙婆屋企食飯0v0
好悶牙v___v
我`親愛既`表弟返左屋企沖涼先..
仲諗住同佢玩下=3=
牙婆整左好多榚....
點解受傷既總係我地.v.     ((睇我太多電視啦我...=3=
初1至初7可能都要食榚...T_T
表弟5點幾先黎-x-
食美心盆菜@@
第1次食盆菜...
睇黎唔多岩我食囉-___-|...
不過由於之前食得太多榚...
食左少少都好飽-o-
我發現我老啦/33\
唔知同我表弟講咩好....=v=

8點幾走人...
點知..開唔到門=口=|...
石離個邊超大風~
開開下...佢門鎖斷左...
老豆用螺絲批都開唔到=3=...
我心諗...如果真係開唔到會唔會好似睇電影咁....
打破個木門出去xD`
最後老豆用唔知咩打破個鎖0v0
老豆萬歲a____a            ((呵呵呵呵~~
攞3大袋野食返屋企/__\
好重-`!!

總括今日....
未到初1已經有x00蚊收左..xDDD`
好野~_~

仲有廿幾分鐘到就新年同情人節啦A___A`
祝大家新年新開始~
齊齊進步~!
有情人既甜甜蜜蜜-`
冇既今年一定有人要xD`

Happy New Year &
Hapi Valentine's Day ;)

Jo`

  
 
留下羊蹄時間;; 2010-02-13 11:37 PM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
             ┏━━━━━━━━━━━┓ 
             ┃                       0%┃什麼是幸福..):
             ┗━━━━━━━━━━━┛