每次用我雙腳..
慢慢走過每條熟悉的路..
我才感覺到自己在那刻的存在..
我不想我的存會等於消失
我的心碎得永遠不能再合上.
一切我都想忘記.
比起從前的所有...我更需要你們..
Today...
倒數15日(:
朝早又又又....差d遲到/3\
chi-`
中文第1堂起碼冇咁眼訓0_0
睇返琴日一邊釣魚寫既字...
連我自己都睇唔明囉=3=
1 st` Recess;
同秋兒搵LMW搵左成個小息`v_v
約左佢佢又唔知死左去邊.v.
IH-`
難得冇測驗(:
哈哈哈~~
quiz又高過sa e..
1分咁多啦`xD
今日教D野好似F2學過0v0
唔係好難明姐a0a
Eng-`
做GE;
毛毛一行開..
抄答案-v-
2 nd` Recess
終於搵到LMW啦.3.
點知佢連個半個字都要問一堆野...
仲要follow.v.++
Class p.d.
3隻手指都彈到琴-v-
真係好勁.!.
有d想學返琴添=P
Lunch-`
買格仔餅唔小心成個餅..飛左落地/口\.'
個牙姨勁好人.0.
換過塊比我^0^
IS-`
調位~_~
同之前個位好似冇咩分別=0=
我格離又係高老同詩(:
詩前面就係朱朱(;
前面係panda-0- ((同類0v0..
唔錯牙(:
maths-`
做數;
Jo`