忘記; ☆
                -`是為了重新起步

InLovesweet
暱稱: 小丑;`•羊²
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區
cl0ck;]

by blog Pitatto!
music b0s(:


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
小倉鼠;]
My baby`=D
2010 年 4 月 29 日  星期四 


2010-04-29
  

今日;
淨係上3堂半A_A
超正呢~`

朝早又遲左出門口,
早左落車行返黎...
溫錦入唔到lift/__\`
唔知佢有冇遲到呢?..?

ICP-`
轉左電腦;
死人關立新.v.
心情唔好仲要搞到我l0r-0-     ((我想k0左你.3.
教excel個d野0v0
學過哂好悶囉/3\

ICP-`
上唔知咩啦~_~
又唔洗quiz先唔聽書a0a
不過聽左少少...
睇黎我都要存下$$啦=0=

chi-`
琴日夜又訓...
又再好眼訓+___+'
中文堂真係悶死/_\
輝輝難得叫我讀書=0=
讀錯左少少....音姐-v-
比人笑添0_0    ((其實我自己都笑左`xD

Eng-`
做G.E.,,,
半堂放得(:

Lunch-`
冇左珊珊同自己食冇咩分別/_\

下晝奇趣周;
同yuki同地一齊(:
上1次都冇玩咁多個game~
不過冇禮物換=3=

Jo`
獨處...也許我會明白更多-`

  
 
留下羊蹄時間;; 2010-04-29 10:53 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
             ┏━━━━━━━━━━━┓ 
             ┃                       0%┃什麼是幸福..):
             ┗━━━━━━━━━━━┛


2010 年 4 月 28 日  星期三 


幸福投資`○
  

幸福投資;
幸福..就好似投資一樣,
要對適當既人付出,,先會有收穫..
唔好執著付出係冇回報既人身上..
因為最後...
只會令到自己幸福用盡;;
 

26/4
去左同牙婆飲茶同同牙公配眼鏡(:
再去TW買書`a_a
買左吾命騎士既漫畫啦a0a
好好笑...又令仔`xD
雖然睇左書~
不過好想快D出第2期-!-


雙封面a0a


我當然買左特別板a~a


封面超令的哦=0=


太陽騎士a0a`

我最中2既..審判騎士-`!!超令仔`xD

27/4
唉/_\第1次跑9分鐘跑到頭暈暈呢/0\
K0 me..plz-`!!

28/4
今日;>
遲到添-3-

IH-`
呵呵呵a______a''
終於有1次quiz高分過sa e`xD
好難得呢~_~
測埋驗就冇上堂lu,,

Sa e問我icp煮野帶咩-0-
我記得係帶無骨雞脾肉..
但係唔記得做咩=0=
佢..佢竟然話...整水晶餅`(+3+)
哈哈哈...用雞脾肉整水晶餅`xD

maths-`
d數應該明哂啦a0a
發覺自己又進步左dd..哈哈(;
識係令一個方向諗下點計;>

chi-`
琴晚7點幾就訓左,
所以今日冇咁眼訓a_a
可以有1日中文堂冇釣魚(:

IS-`
今日終於明佢講緊咩=0=
我真係唔適合讀is-0-

lunch-`
意見沒有;態度照舊):

chi. hist.-`
超悶-0-
無奈又畫畫=3=
冇聽佢講過咩/__\

eng-`...
橋新問我借...`擦'女'交`...  ((擦子交牙-v-
我...遲左2秒先get到..xDD`

呢排放學已無事可記;<
享受下獨處吧-`!

Jo`

  
 
留下羊蹄時間;; 2010-04-28 11:36 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
             ┏━━━━━━━━━━━┓ 
             ┃                       0%┃什麼是幸福..):
             ┗━━━━━━━━━━━┛