幸福投資;
幸福..就好似投資一樣,
要對適當既人付出,,先會有收穫..
唔好執著付出係冇回報既人身上..
因為最後...
只會令到自己幸福用盡;;
26/4
去左同牙婆飲茶同同牙公配眼鏡(:
再去TW買書`a_a
買左吾命騎士既漫畫啦a0a
好好笑...又令仔`xD
雖然睇左書~
不過好想快D出第2期-!-
雙封面a0a
我當然買左特別板a~a
封面超令的哦=0=
太陽騎士a0a`

我最中2既..審判騎士-`!!超令仔`xD
27/4
唉/_\第1次跑9分鐘跑到頭暈暈呢/0\
K0 me..plz-`!!
28/4
今日;>
遲到添-3-
IH-`
呵呵呵a______a''
終於有1次quiz高分過sa e`xD
好難得呢~_~
測埋驗就冇上堂lu,,
Sa e問我icp煮野帶咩-0-
我記得係帶無骨雞脾肉..
但係唔記得做咩=0=
佢..佢竟然話...整水晶餅`(+3+)
哈哈哈...用雞脾肉整水晶餅`xD
maths-`
d數應該明哂啦a0a
發覺自己又進步左dd..哈哈(;
識係令一個方向諗下點計;>
chi-`
琴晚7點幾就訓左,
所以今日冇咁眼訓a_a
可以有1日中文堂冇釣魚(:
IS-`
今日終於明佢講緊咩=0=
我真係唔適合讀is-0-
lunch-`
意見沒有;態度照舊):
chi. hist.-`
超悶-0-
無奈又畫畫=3=
冇聽佢講過咩/__\
eng-`...
橋新問我借...`擦'女'交`... ((擦子交牙-v-
我...遲左2秒先get到..xDD`
呢排放學已無事可記;<
享受下獨處吧-`!
Jo`