Music Playlist at MixPod.com
唉/_\ 呢幾日都上唔到網-`!!! 激死我啦=0= 大家千萬唔好用有線牙.v.
難得宜家係mmlc... post下相先^0^ 大家慢慢睇啦~ 西9&MK一日遊=0=
西9;; 牙~_~ 蘿蔔牙-v- chicken牙`xD 12蚊3個=) 好大隻蘿蔔0v0 好得意'3< 大家討論下佢個隻係咩指啦...=v= 毛毛岩用v___v`不過唔平播xD 唔知有冇毛毛寫咖呢-V- 好大個綿花糖0V0仲大個甜甜個頭囉... 勁推呢間店-`係西9咖;) .....係想我講咩0V0 羊~牙羊~ 塊鏡照到我係咪我好令.V.++... 好大個扣=0= 好似風格圖@.@ 屎...既煙灰缸.___. D薄好令0V0 傻炮-0- 達浪..達浪..達浪達浪... 我最愛既...熊貓^__^ I Meet You>3' .... 又一風格之作....~ 大家係咪似為係顏色筆呢?` 錯啦~係快指=0= mk;; 肥...既大熊貓a___a` +工過既圖;; 同場加影;;我d鞋a__a` 哈哈~好開心~ post哂啦/_\... cmcm牙=0=
Jo`
終於有時間打blog啦a___a 牙...唔係唔係... 係p0sT blog`xD 去相~_~
PE既時候影..好多人用呢隻機-v- 一包好平平無其既麥精; 經我一番加工後..真係難以做筆墨所形容/_\ NancY之作...肥雞俏像xD 覺得好令*V* 熊仔訓教 好得意牙^0^ 甜甜之作..我要食左甜甜/_\ 嘿嘿... 哈哈哈哈A___A好型哦=3= 終於比我搵到你啦.. 最愛既鞋仔鎖匙扣-`! Ya` ((ps. 上面2張既{腳}係本人手指尾-3-... 今日; 7/3 為比賽準備=3= 去左個FD屋企~ 將d頭髮整曲左0v0 又幾好睇播^0^ 之後.. 試左個妝... 真係人生一大{驚}歷.... 唉....超唔舒服`//0\\ 又累播=3= 18歲前都唔好再要我化妝`v____v 唔係我殺人都做都出..xD` 曲髮都幾岩我^0^ ((ps. 以上既我冇化妝咖-3-...