忘記; ☆
                -`是為了重新起步

InLovesweet
暱稱: 小丑;`•羊²
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區
cl0ck;]

by blog Pitatto!
music b0s(:


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
小倉鼠;]
My baby`=D
2010 年 1 月 16 日  星期六 


2010-01-16
  

今日真係好悶/3\
下晝去左蚊屋企練歌...
打算參加出面d比賽.v.
我柬左3首歌,
~*A.I.N.E(愛你) - G.E.M
~*Take a bow - Rihanna
~*Here er are - 吳雨霏
你地話邊首好=3=
留個C0mm3nT 比d意見牙0v0

Jo`

  
 
留下羊蹄時間;; 2010-01-16 07:40 PM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
             ┏━━━━━━━━━━━┓ 
             ┃                       0%┃什麼是幸福..):
             ┗━━━━━━━━━━━┛


2010 年 1 月 15 日  星期五 


2010-01-15
  

前個排因為`技術上`既問題..=v=
所以封左Bl0g...
有得睇就好睇啦...
遲d都要用好友../3\

今次成績比上年上學期叫做好d`/3\
起碼第1次有卷70幾@v@    ((對本人黎講已經好好咖啦^__^
不過都抄左3科=33=
下次我一定會努力以赴...
自問今次都冇咩溫書`a_a
我要科科合格牙.v.

呢排發現...
有人好中2同我鬥分,
仲話好過我好開心~_~
我`又`自問成績唔好,,        ((咩唔好牙...係差-__-||
不最係我地搭巴士去睇musical既時間...
我諗到一句....
無敵是最寂寞的..xD`
仲有,
我都會記住09年所有發生過既野,,
邊個最假情假意..
邊個猫哭老鼠....
邊個講到自己咁偉大...
我一一記得清清楚楚.v.

係度同我所有呢排受過我氣既人講句`對唔住`...
D情緒好不自禁好唔平靜=v=
原諒我啦.3.
我愛你們每一個~_~          ((好凍..-v-'...
Jo`

  
 
留下羊蹄時間;; 2010-01-15 08:47 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
             ┏━━━━━━━━━━━┓ 
             ┃                       0%┃什麼是幸福..):
             ┗━━━━━━━━━━━┛