忘記; ☆
                -`是為了重新起步

InLovesweet
暱稱: 小丑;`•羊²
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區
cl0ck;]

by blog Pitatto!
music b0s(:


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
小倉鼠;]
My baby`=D
2010 年 1 月 1 日  星期五 


2010-01-01
  

聽日有冇人可以去長沙灣?_?

Jo`

  
 
留下羊蹄時間;; 2010-01-01 11:13 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
             ┏━━━━━━━━━━━┓ 
             ┃                       0%┃什麼是幸福..):
             ┗━━━━━━━━━━━┛


2010 年 1 月 1 日  星期五 


2010-01-01
  

人人都同我講2010要開開心心,
我諗都好難.

琴日,
3點幾同牙媽去食野.___.
之後去左長宏搵朱朱佢地,,
係度玩琴@v@
講起都好耐冇練琴啦=3=

約左某5人7點半食飯,
7點幾到左,
hea到7點半先打比佢地,
叫我去m去搵位
等到8點sd個sms黎話,
`我地係某地食ing 你自己食啦..`
好野...
我成個0n9仔係m記等佢地,
佢地就開開心心食野,
不如食完先同我講啦,
如果我唔係買左戲飛我想走囉,
我唔發火我唔系羊囉.

之後我打比朱朱/3\
佢地好好人咁黎青衣城陪我>3'
超冇m00d...
一唔開心就想洗$0v0
係仙跡岩食左成40幾蚊,=x=
落返去m記,
朱朱佢地買雪榚=3=

某d人黎左啦播,
攞左戲飛,
一d唔好意思都冇,
你比一句`對唔住`我都好牙,
真係唔想對住佢地,
宜家好似戲飛係佢地bid既,
攞左就比$咁.
超唔鋸,
係人多車多既巴士站...
又叫=33=
最無奈既係...
冇咩人會理+___+
証實左..
香港人既危險意識超低-0-
咁多罪案發生係多得我地=v=      ((拉得超遠囉好冇...

本來想同朱朱佢地去上水,
不過佢地都話買左飛好哂...
最後個1分鐘入左戲院.
我格離果個仲要係m00dy.v.
佢應該唔知個個係我=x=

不過神探又幾好睇,
有d似哈利波特同死亡筆記既混合板=3=
有唔少既笑位,
最唔好既系...
有續集=v=
又要我比$再睇v__v`

朱朱打黎話返黎青衣倒數,
我係巴士站等佢地,
見到某d人玩得好開心,
好野.
可能我死左佢地都唔知咩事.

朱朱50分先到,
59分想落電動梯..
點知唔比落要用升降機..
屌=x=
心情已經唔好仲要阻住哂.
行到落公園岩岩好倒數10秒..
10..9.8..7..6..5..4..3..2..1..happy new year-`!
走人..xD`
2010第1餐去食M記~

唉...
估唔到...2010第1個見到識既人係佢=x=
呢d係咪叫`有緣`?_?
不過呢d緣我真係唔要.
冰.
唔好痴埋佢到,,,知ma?

2010第1次喊係2點19分/_\
呢一年...
又點會開心呢?

Jo`

  
 
留下羊蹄時間;; 2010-01-01 06:54 PM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
             ┏━━━━━━━━━━━┓ 
             ┃                       0%┃什麼是幸福..):
             ┗━━━━━━━━━━━┛