忘記; ☆
                -`是為了重新起步

InLovesweet
暱稱: 小丑;`•羊²
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區
cl0ck;]

by blog Pitatto!
music b0s(:


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
小倉鼠;]
My baby`=D
2009 年 12 月 12 日  星期六 


2009-12-12
  

好期待星期一哦0.0
超期待董健華唱歌哦
a__a''
諗下都好笑xD`

頭先無啦啦睇返自己之前打既野...
發現有幾個問題...
第1;;  以前打Blog好多`仆街`-__-|...
         宜家唔用xx咖啦a_a
第2;;  感情用事@v@
我發現自己之前係cwy,,cky同我既野之中..
自己係超白痴-__-|...
我係度諗,,,
呢個係咪我黎?_?
我可以因為一個人諗到介手,,跳樓 ,,
好0n可-_-?
一次又一次信同一個人-33-
最令我冇言既係呢2段0.0

`  一開始我講過好多次......我唔想.....   ....
`  我連最後的,,最着緊的...重需要的也失去了....   ...
唔p0sT哂出黎啦-0-
有睇過既應該知係咩-33-

第3;;  我既朋友-`!
籮低個個爛橙真係我既好朋友/v\
唔開心既時候一定搵到佢a_a     ((因為佢2點3點都未訓.xD

第4;; 我少打左Blog好多-33-

呵呵-_-
我知我無聊咖啦~
唔中2就唔好睇囉.v.
不過係地睇到呢句應該都睇左啦..xD
留Cm牙^_^'

Jo`

  
 
留下羊蹄時間;; 2009-12-12 12:32 AM  [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
             ┏━━━━━━━━━━━┓ 
             ┃                       0%┃什麼是幸福..):
             ┗━━━━━━━━━━━┛


2009 年 12 月 7 日  星期一 


再次為音樂而戰;]
  

心情令到爆^3^
呵呵xD

朝早唔洗排隊-33-
有得早D返去抄中屎@v@
超驚龜lo話要數中屎-_-...
好彩冇事a_a

chi-`
好眼訓牙._.

普-`
本來ih調左堂-_-
又係ckf上0.0
悶死啦@v@
梁展係咁講錯漫`畫`個音囉-33-
笑-,-

maths-`
hea過@v@
做下maths簿又完一堂~_~
星期3又測驗0.0
唔識囉好冇=3=

eng-`
上DBA-0-
唔係好知佢講咩-33-
同埋..唔想答佢囉~_~

lunch-`
訂飯係學校食,
朱朱好kai.v.
笑到我個肚超痛囉xD

英文堂試接收器,
有人冇幫我地買囉-0-
係咁問人有冇;
問左一d人搞到我超想打佢囉-x-
唔借咪唔好借,
唔洗搵第個人黎講既,
仲有某個人唔好聽哂某個人講野啦~_~
到時比人玩左都因為自己死蠢囉;;

eng-`
點都要見下毛毛-3-
hea左一堂又完啦0.0

recess-`
悶心既一刻黎啦@v@
Music Festival有得上台啦0.0
high爆~_~
不過同一個`3唔識7`既人合唱-0-
仲要係男女合唱`英文`歌....
到時.....lor左唔好笑-_-

ih-`
話要quiz又冇quiz-0-
呵呵xD`

放學-`
搵同我合唱果個-0-
...完全唔知乜水...-_______-||...
佢諗唱咩歌._.
Blue house大合唱@v@
又係hea咖囉-,-
走之前個個人清唱一次先走得-_-凸
煩.v.

+油哦a_a
Jo`

  
 
留下羊蹄時間;; 2009-12-08 12:12 AM  [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
             ┏━━━━━━━━━━━┓ 
             ┃                       0%┃什麼是幸福..):
             ┗━━━━━━━━━━━┛