|
|
2009-10-30  |
|
wakakaka~_~
心情好到爆xD
IS-`
何xx冇返,
詩坐左上黎a_a
我扮冇野咁..
其實開心緊..xD ((可以同程3個一齊講cky壞話=33=
一路都冇講野-x-
宜到佢落堂之後...
笑哂^0^
D書係哂loker...
點知程竟然可以冇帶鎖匙=!=
搵左好`耐先搵齊d書/_\
Chi-`
有人好l0r哇xD
輝輝問我{沉澱}點解-v-
我答`沉左落去`-口-|..
哈哈..笑死xp'
eng-`
借左2B囉-33-
見到著仔櫃桶有本英文書@v@
好野.xD
不過最後都冇用到書._.
搞掂自己個file幫蕭整埋-0-
class pd-`
竟..竟然講戀愛-______-||
維維做咩望住我哇?_?
s0s0又講返`何謂愛`/3\
程佢地唔知咩黎囉-33-
哈哈...我真係知道好多秘密xD
lunch-`
食完就好快返學校..
厄糖糖食xD
D細路好得意xD
好多糖糖添~_~
何XX又玩魔術-口-|..
好多人係都歡呼牙... ((不過其實學校果d人...-_-
maths-`
全部d數都唔識=!=
冇mo0d-33-
有冇人敎下我哇TT
IH-`
唉..
有D人又做D好黑人憎既野啦/3\
好成功咁令一個`回歸正途` ((嘿嘿,,,
超串哦某某a__a
但係又有個`誤入歧途啦`>//<
呵呵呵呵~_~
quiz唔錯..33分a__a
放學-`
同維維講壞話-33-
哈哈.
J0`
|
|
|
┏━━━━━━━━━━━┓
┃ 0%┃什麼是幸福..):
┗━━━━━━━━━━━┛
2009-10-28  |
|
呢排過得唔錯a__a
今日累到死左-33-
朝早集會仲要講咁鬼死耐...>//<
IS-`
悶囉.v.
Maths-`
Enrichment quiz=33=
0k咁啦xD
不過第1題就錯左.TT.
ICP x 2-`
做板畫-0-
介塊葉介到手痛-_-
幾令幾令xp`
話說印板畫既時候..
有d人好叻>//<
我蠢-33-
最好笑係呢..
第1次聽姣西話唔夠人溝仔叻xD'
我屋企都係得一個枕頭姐-v-
你?_?
我就唔知啦.xD
lunch-`
趕住返去做ERS-0-
死左-x-
原來我真係做得好快-v-
何ken今日先比第3本書miss睇@v@
好多eng文唔識讀xD
Eng-`
heahea下又一堂...-33-
Maths-`
又quiz>//<
第2課.../_\
唔好問我啦..
何XX仲話要抄我.___.
全部亂寫咖.v.
岩左4條xD
miss羅`又`叫我同cch出去~
又係度講調位果件事-.-
無言ing囉-33-
佢話仲未完播件事a_a
佢咪再搵我囉...
我諗定講d咩咖啦xp`
放學諗住即刻返屋企訓教教=3=
毛毛又唔知咩事囉.v.
要我地改哂D c0mp0siti0n先比走-_-++
4點半先走人/3\`
J0`
J0`
|
|
|
┏━━━━━━━━━━━┓
┃ 0%┃什麼是幸福..):
┗━━━━━━━━━━━┛
« | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | ... | 202 | »
|