忘記; ☆
                -`是為了重新起步

InLovesweet
暱稱: 小丑;`•羊²
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區
cl0ck;]

by blog Pitatto!
music b0s(:


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
小倉鼠;]
My baby`=D
2009 年 10 月 23 日  星期五 


[ 此日誌受密碼保護 ]
  

請輸入瀏覽密碼:   ( 提示:唔好睇a_a )
  
 
留下羊蹄時間;; 2009-10-23 11:03 PM
             ┏━━━━━━━━━━━┓ 
             ┃                       0%┃什麼是幸福..):
             ┗━━━━━━━━━━━┛


2009 年 10 月 23 日  星期五 


2009-10-23
  

今日...
無話好說-`!

排隊..
見到毛毛竟然返左黎/_\
我咩英文書都冇攞-0-

IS-`
調位.v.
同何xx坐=!=
冇野講ing....

小息去借英文書,
一返黎d野就去左第2個位囉.

chi-`
我唔慣咁前聽書,,
不過抄野好好多^0^

eng-`
毛毛一返黎就要我地交EER-_-+
佢都冇話過今日交._.
討厭呢-33-

class pd.-`
入hall睇孫悟空.-0-
悶悶地-,-

lunch-`
同山山講左d野-3-

maths之前-`
羅玉群入黎話我地自己調左位,
最攰係佢好似講到我係話調果個囉,     ((小佢mamada...
手指指咩事丫,
有d人佢收聲啦,
羅玉群問你咩?_?
搭咩爹牙-0-
之後cch同何xx應左/_\

冇上maths就走左,
去聽講坐~
超冇mood囉.v.
本來開開心心去mk...
點知...唉/_\
我再問返程...
原來係cch話調咖......
咁..如果何xx比羅玉群扣左分..
佢會好無辜-`!

朗豪酒店都幾令~
入到去好唔慣個種feel-0-
一路聽都冇心幾/_\
仲係煩緊個件事...
個講坐0k咁啦..又唔係話好悶既=]
講可持續發展個d野...
對IH有用xD
聽左一震有野食a__a
每樣野食左舊...飲左2杯咖啡-0-

5點好準時完左*^^*
去muji買筆筆=]
行多震走人@@

J0`

  
 
留下羊蹄時間;; 2009-10-23 09:34 PM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
             ┏━━━━━━━━━━━┓ 
             ┃                       0%┃什麼是幸福..):
             ┗━━━━━━━━━━━┛