|
|
2009-11-06  |
|
今日d0wn到爆...
唔好問點解啦@v@
IS-`
好似開始對IS有返DD興趣-33-
不過佢有教書咩?_?
唔係好覺-_-|
chi-`
l0r哂/3\
講返作果d句子...
有成3句都有我份.__.
我知我中文差咖t啦>//<
就落堂果時唔知邊個攞本V.B.出黎-口-|..
搞到我地要默書囉/_\
Eng-`
調左位...
同橋新坐哇TT
悶..死..了../3\
默書-____-...
岩岩好合格a__a
對我黎講好好咖啦xD
class pd-`
講性教育-0-..
悶爆0.0
lunch-`
又有印花啦a__a
點知..差一個-33-
程比左個我xD
又點知..又抽中左思樂冰BB/_\
有冇人有重覆牙?_?
同我換=)
返到去先記得未做maths/3\
好彩甜甜記得一題-v-
仲有題搞搞下又識做啦.v.
Maths-`
都係果句..
佢有教書咩?_?
講講下講到冇雷公咁遠囉@v@
對一d人好失望囉.
IH-`
miss lam好好笑-33-
冇咩野都唔想同某d人講野.
放學-`
本來係自己課室玩@v@
有人b00k左房-0-
就去左3B繼續=)
玩紅綠燈..狐狸先生幾多點..-___-
超膠@v@
玩得太大聲比譚sir發現xD
落左第2hall,
s0s0串到叻叻冇野講-33-
收左dd料咁啦xD
5點幾走人@@
J0`
I enjoy s0 many things ab0ut y0u...
Being with y0u is the best thing to do-`!
|
|
|
┏━━━━━━━━━━━┓
┃ 0%┃什麼是幸福..):
┗━━━━━━━━━━━┛
2009-11-04  |
|
今日還是寒冷的一天哦~_~
呢排都早唔到起身啦;
日日都搭唔到早個班車.v.
ICP x 2-`
整瑞士卷a_a
好味道xD
D蛋榚邊都好味-v-
我偷偷食左佢xD
維維佢地唔識整...
但係有9分囉-33-
串親/3\
maths x 2-`
調左堂0.0
上成2堂maths牙TT
佢又係咁講quiz個d數,
跟住又話教哂咖啦-口-|..
搵人教我數牙.__.
唔打啦-33-
訓-0-
|
|
|
┏━━━━━━━━━━━┓
┃ 0%┃什麼是幸福..):
┗━━━━━━━━━━━┛
« | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | ... | 202 | »
|