忘記; ☆
                -`是為了重新起步

InLovesweet
暱稱: 小丑;`•羊²
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區
cl0ck;]

by blog Pitatto!
music b0s(:


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
小倉鼠;]
My baby`=D
2009 年 11 月 6 日  星期五 


2009-11-06
  

今日d0wn到爆...
唔好問點解啦@v@

IS-`
好似開始對IS有返DD興趣-33-
不過佢有教書咩?_?
唔係好覺-_-|

chi-`
l0r哂/3\
講返作果d句子...
有成3句都有我份.__.
我知我中文差咖t啦>//<
就落堂果時唔知邊個攞本V.B.出黎-口-|..
搞到我地要默書囉/_\

Eng-`
調左位...
同橋新坐哇TT
悶..死..了../3\
默書-____-...
岩岩好合格a__a
對我黎講好好咖啦xD

class pd-`
講性教育-0-..
悶爆0.0

lunch-`
又有印花啦a__a
點知..差一個-33-
程比左個我xD
又點知..又抽中左思樂冰BB/_\
有冇人有重覆牙?_?
同我換=)

返到去先記得未做maths/3\
好彩甜甜記得一題-v-
仲有題搞搞下又識做啦.v.

Maths-`
都係果句..
佢有教書咩?_?
講講下講到冇雷公咁遠囉@v@
對一d人好失望囉.

IH-`
miss lam好好笑-33-
冇咩野都唔想同某d人講野.

放學-`
本來係自己課室玩@v@
有人b00k左房-0-
就去左3B繼續=)
玩紅綠燈..狐狸先生幾多點..-___-
超膠@v@
玩得太大聲比譚sir發現xD
落左第2hall,
s0s0串到叻叻冇野講-33-
收左dd料咁啦xD
5點幾走人@@

J0`
 

I enjoy s0 many things ab0ut y0u...
Being with y0u is the best thing to do-`!

  
 
留下羊蹄時間;; 2009-11-06 11:18 PM  [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
             ┏━━━━━━━━━━━┓ 
             ┃                       0%┃什麼是幸福..):
             ┗━━━━━━━━━━━┛


2009 年 11 月 4 日  星期三 


2009-11-04
  

今日還是寒冷的一天哦~_~

呢排都早唔到起身啦;
日日都搭唔到早個班車.v.

ICP x 2-`
整瑞士卷a_a
好味道xD
D蛋榚邊都好味-v-
我偷偷食左佢xD
維維佢地唔識整...
但係有9分囉-33-
串親/3\

maths x 2-`
調左堂0.0
上成2堂maths牙TT
佢又係咁講quiz個d數,
跟住又話教哂咖啦-口-|..
搵人教我數牙.__.

唔打啦-33-
訓-0-

  
 
留下羊蹄時間;; 2009-11-05 12:38 AM  [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
             ┏━━━━━━━━━━━┓ 
             ┃                       0%┃什麼是幸福..):
             ┗━━━━━━━━━━━┛