忘記; ☆
                -`是為了重新起步

InLovesweet
暱稱: 小丑;`•羊²
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區
cl0ck;]

by blog Pitatto!
music b0s(:


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
小倉鼠;]
My baby`=D
2009 年 12 月 23 日  星期三 


100問~`
  

♥ aBt y0u ²
-1 :] 名字 ?!`  Ho Chung Yan
-2
:] 花名 ?!`大恩,羊羊@v@
-3 :] 幾碎 ?!`  14
-4 :] b0y 0r girL ?!`girl
:] 中幾 ?!` 中三
-6 :] 住邊 ?!` 地球
-7 :] 電話n0 ?!`  649625xx

-8 :] 咩台 ?!`  人仔a_a
-9 :] 星座 ?!`雙子
-10 :] msn ?!`  ju....xD`

school
11 :] 咩學校 ?!` 八三;
-12 :] 咩班 ?!` 3D;
13 :] 有幾多人 ?!` 39;
-14 :] 邊個係班主任 ?!` 龜law.v.

-15 :] 訓導老師邊個最惡 ?!`   朱朱
`
-16 :] 校服咩色 ?!`  夏天白;紅    冬天藍;粉紅0v0
-17 :] 校長b0y 0r girl ?!` Boy
-18 :] 幾點放學 ?!`3:30;
-19 :] 學校大吾大 ?!`一般;
20 :] 今年幾多週年 ?!` 唔記得=3=

♥ aBt famiLy ²
-21 :] 屋企有幾多人 ?!` 3
-22 :] 邊個最錫您 ?!` 爸媽;D
-23 :] 鍾吾鍾意屋企人 ?!` 一時時啦;
-24 :] 屋企有幾大 ?!`  好細...但係D人成日話大=x=
-25 :] 您吾鍾意邊個屋企人 ?!`   媽`有時1煩;
-26 :] 您最鍾意邊個屋企人 ?!`  冇-x-
-27 :] 您牙媽會吾會打您 ?!` 唔會
-28 :] 邊個比錢您洗 ?!` 媽
-29 :] 您牙爺die左未 ?!` 死左t^t
-30 :] 您牙爸做緊咩工 ?!` 整車0v0

♥ aBt l0ve ²
-31 :] 戀愛狀況 ?!`單身-`!
-32 :] 鍾意邊個 ?!`  唔知;  ((連自己都唔知=3=
-33 :] 佢知吾知您鍾意佢 ?!`  唔知佢`
-34 :] 佢有咩好 ?!` 冇囉/ _\
35 :] 點識佢咖 ?!`sch00l
-36 :] 初吻仲係吾係到 ?!`...唔係度..哇t0t  ((超後悔..
-37 :] 比左邊個 ?!`你地知既;
-38 :] 幾時無左咖 ?!`2009年既4月-5月既某日.!
-39 :] 拍左幾多次拖 ?!`唔知-x-
-40 :] 初戀係邊個 ?!`........
-41 :] 幾時初戀 ?!`p.6
-42 :] 您希望您既男/女朋友係點 ?!`  唔知-x-'
-43 :] 宜家有咩想同您鍾意個個講 ?!`唔係度講啦..有排打~`

♥ aBt frienDs ²
-44 :] 有幾多個fD ?!` 多好掛;
-45 :] 最愛邊個 ?!`維維>3'
-46 :] 最可愛 ?! 唔知;
-47 :] 最令 ?!`wingkee;
-48 :] 最帥 ?!`華>3'  ((你地唔識咖啦-v-
49] 最柒 ?!`.....
-50 :] 最白痴 ?!`好多
-51 :] 最膠 ?!`朱朱-`!
-52 :] 最好人 ?!`有咩?;
-53 :] 最黑人憎 ?!`呵呵xP你地又知咖啦;
-54 :] 最姣 ?!`都倓上面果個;
-55 :] 最索 ?!`秋
-56 :] 最得意 ?!`唔知=x=
-57 :] 最高 ?!`高佬
-58:] 最貪令 ?!`...
-59 :] 最矮 ?!`....
-60 :] 最肥 ?!`我/ 3\

♥ aBt MC ²
-61 :] b0y 0r girl ?!` Girl;
-62 :] bb蕉 0r 唱K ?!`  唱k=v=
-63 :] 電腦 0r 電話 ?!` 兩樣都要;
-64 :] 愛人 0r 被愛 ?!`兩樣都要;
-65 :] 笑 0r 喊 ?!`笑;
-66 :] sE 0r lG ?!`SE;
67:] Qz 0r xG ?!`Qooza;
-68 :] Mj 0r Britney spears ?!`Britney Spears;
9 :] 相戀 0r 暗戀 ?!`相戀;
-70 :] 心 0r 星 ?!`心'

♥ aBt tag name ²
-71 :] (a)b0y. -Gray
-72 :] (b)b0y. - 0liver
-73 :] (c)b0y. -CK
 -74 :] (d)boy.- C.LaM
-75 :] (e)boy.- chicken
-76 :] (f)girl.-維維
-77 :] (g)girl.-
叻叻
-78 :] (h)girl.-Betty
-79 :] (i)girl. - Ice
-80 :] (j)girl.- 小依
-81 :] (a)係您邊個 ?!` fd;掛
-82 :] (b)同(g)識吾識 ?!`識;仲幾熟;
-83 :] (c)係咪拿型 ?!` 吾係-v-
-84 :] (d)係咪令仔 ?!`幾啦0v0
-85 :] (j)身材好吾好 ?!`唔知.v.
-86 :] (h)係咪同您同壹間學校 ?!` 係;
-87 :] 您覺得(e)同(f)襯吾襯 ?!`超吾襯=___=...
-88 :] (i)同您熟吾熟 ?!`0k啦;
89 :] (a)-(j)邊個同您最fD ?!`(f)
:] (a)-(j)邊個係您愛過/愛既人 ?!`冇-v-

♥ aBt n0w ²
-91 :] 做緊咩 ?!` 打緊100問;
-92 :] 鍾吾鍾意呢個100問 ?!`幾好玩牙=v=
-93 :] taG 5個人啦
-94 :] (a)
-95 :] (b)
-96 :] (c)
 97 :] (d)
98  :] (E)
想做既就自己copy喇*
99  愛吾愛我呢xd ?! 3唔識7;愛你個頭;
-100 :] 做完啦`開吾開心呢 ?!`冇感覺~`
 
Jo`

 

  
 
留下羊蹄時間;; 2009-12-23 10:19 PM  [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
             ┏━━━━━━━━━━━┓ 
             ┃                       0%┃什麼是幸福..):
             ┗━━━━━━━━━━━┛


2009 年 12 月 23 日  星期三 


聖誕啦`a__a
  

今日又訓到1點幾啦.v.
一放假就訓到夠....都唔起身=x=

就黎聖誕啦a_a`
祝大家聖誕快樂先=]
bl0g都轉左d紅色@v@
有d聖誕feel ma`xD
玩埋呢幾日都要開始溫書lu,
add 0iL : )

             ★ 
          ♥♥
        ♥♥♥♥ 
       ♥♥♥♥♥♥
     ♥♥♥♥♥♥♥♥
   ♥♥♥♥♥♥♥♥♥
 merry x'mas~ 
            ♥♥ 
            ♥♥ 
Jo` 
  
 
留下羊蹄時間;; 2009-12-23 09:34 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
             ┏━━━━━━━━━━━┓ 
             ┃                       0%┃什麼是幸福..):
             ┗━━━━━━━━━━━┛