|
|
我不屬於這裡;(  |
|
今日...
10點幾小冰打黎問我去唔去MK-v-
諗諗下都係唔去@v@
係屋企做功課,
10分鐘都冇就做完啦0.0
悶到嘔/3\
諗左震野...
訓又訓唔著,
自己一個0n0n地去KF...
買X 'maX gift比自己.__.
賴因因打返比我-0-
原來佢都係KF`A__A
超感動; 有人陪呢~_~
心情唔係既好-3-
同賴因因講左D心事-_-...
哂左20蚊夾公仔;
睇左震其他公仔.
最終買左鬆弛熊,
88蚊都唔係好貴姐@@
不過今個星期得返20幾蚊用-33-
超可愛>//< 佢戴左眼罩=v=...
Jo`
|
|
|
┏━━━━━━━━━━━┓
┃ 0%┃什麼是幸福..):
┗━━━━━━━━━━━┛
2009-12-03  |
|
N咁多日冇打Blog啦0.0
大家有冇發覺今日凍左呢.__.?
入到校門,
聽到有個學生同Miss朱既對話@v@
`miss 朱早晨!`~`
`早晨~!學生証-0-`
一見到人就同人地講收學生証咖-33-
不過好彩個學生著左夏季~_~
點知行樓梯上去既時候...
聽到個學生話其實佢萫冬季咖0.0
chi-`
Gary短講...
完全聽唔到佢講咩-33-
陳sir 再1次講其他野講到落堂-v-
呵-v-
maths-`
比我地成堂做數a_a
唔記得帶補充@v@
可以做功課xD`
NancY做左條數好耐都計唔到@v@
點知佢抄錯題目-x-
李sir仲要話..
哂我d時間-v-...
break-`
心情正式進入失落狀態/3\
chi.Hist-`
悶到死了-_-++
ICP-`
簡歌改歌詞@v@
0哂囉男兒當自強0.0
基本上成堂hea~_~
lunch-`
岩岩好得14蚊買麵食-x-
聽日冇$啦><
倒數死亡的1小時T.T
返到去成地下都係野囉-0-
聽講薯仔同Jacky開完片-_-
IH-`
冇咩野咁-33-
Eng-`
蕭將狊狐講成`smelly f0x `xD
笑死@v@
跟住佢地又用英文互串果d啦-v-
毛毛傻左-口-|..
講講下野又笑^0^
放學-`
應成左人去睇紅社/3
但係係超多人去綠社睇囉-,-
諗住睇下個FD係唔係度再落返去,
點知就係因為咁比music cheng叫我點人-3-
冇得落返去啦0.0
搞到5點幾又有人點緊..
走人-0-
Jo`
§〞明知沒結果 令我快樂又如何×♥
|
|
|
┏━━━━━━━━━━━┓
┃ 0%┃什麼是幸福..):
┗━━━━━━━━━━━┛
« | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | ... | 202 | »
|