|
|
陸運x2`  |
|
琴日&前日陸運..
做工作人員叫做冇咁悶0v0
有得玩下...
同睇報紙=3=
第2日本來參加左鐵餅,
之後都唔記得左-__-|..
唔小心聽到D秘密=x=
話說1千萬要我地學校改名..
好多人都唔想改名囉-`!
一千萬就想買我地個名?!
希望可以唔洗改...
唔通今年係最後一次以`保良局八三年總理中學`呢個名舉行陸運@v@??
Jo`
|
|
|
┏━━━━━━━━━━━┓
┃ 0%┃什麼是幸福..):
┗━━━━━━━━━━━┛
2010-01-18  |
|
今日,
發左個好夢..
搞到我都諗左一D野好耐/3\
發夢既關係,
2點幾先起身=v=
睇左震電視...
之後同牙媽去KF,
本來想買鞋不過睇唔岩=3=
不過都買左件3同本書`a___a
9點幾返屋企`
呢排中2左睇卡通片=口=|...
細個唔睇大個先黎睇...
唔好笑我-x-
睇左`5星級老鼠`,
真係好睇.....-_-|..
p0sT相`
.....佢地真係可憐...=v=
何時才能尋回已遺失的感覺-`?
Jo`
|
|
|
┏━━━━━━━━━━━┓
┃ 0%┃什麼是幸福..):
┗━━━━━━━━━━━┛
« | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | ... | 202 | »
|