|
|
2009-12-20  |
|
聽日就比賽啦>3<'
到目前為止...少少緊張/ 3\
希望唔好l0r得咁西利._.
努力練歌=v=
+油.V.
Jo`
|
|
|
┏━━━━━━━━━━━┓
┃ 0%┃什麼是幸福..):
┗━━━━━━━━━━━┛
無聊中..@v@  |
|
巧冷牙...0.0
聽日仲要學琴=!=
不想去牙~~ ((用普通話講-0-
呵呵xD
留c0mm3nT丫;]
|
|
|
┏━━━━━━━━━━━┓
┃ 0%┃什麼是幸福..):
┗━━━━━━━━━━━┛
« | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | ... | 202 | »
|