忘記; ☆
                -`是為了重新起步

InLovesweet
暱稱: 小丑;`•羊²
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區
cl0ck;]

by blog Pitatto!
music b0s(:


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
小倉鼠;]
My baby`=D
2009 年 11 月 27 日  星期五 


人生沒有目的;,猶如航海缺少羅盤-`
  

唉.../3\
...唉...

今日中文堂短講,
我覺得講都0K既我-3-
好多人都聽得明我講緊咩人@v@
陳sIr唔明咖啦xD

其他堂都冇咩發生...

唉...
又要講返比賽果度...
入唔到啦...
1;2 分...就係因為呢1,2分...
下左好多功夫落去...
比左好多信心自己...
唔通真係`信心越大,,失望越大`?!?!    忍唔住喊左出黎...
心有不甘....
連最後既一個目標都冇埋...
難道要我死ma?!

Jo`

  
 
留下羊蹄時間;; 2009-11-27 08:20 PM  [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
             ┏━━━━━━━━━━━┓ 
             ┃                       0%┃什麼是幸福..):
             ┗━━━━━━━━━━━┛


2009 年 11 月 26 日  星期四 


台上1分鐘; 台下1o年功.v.
  

今日初賽-v-`
有睇既都明咖啦-33-
本來想好有信心,
心情令令好岩唱`LovE  sToRY`xDD`
點知...
midi播唔到-口-|
雖然平時係屋企都唔用midi-____-||
但係宜家係台到點同@v@
唉/3\
真係比佢嚇一嚇...
其實副歌果度我都知自己走左d音...
都係第1次係比賽上唱歌走音/__\`
+上緊張唔夠氣...
不過都唔係好明顯既-33-
基本上都oK既@@

但係聽到牙唔知邊個果時真係... ((有D失落...
好少聽人唱歌`聽出耳油`/3\
因為真係好好聽...   
睇黎都係冇望入決賽..唉/3\

真正明白到..
`台上1分鐘; 台下1o年功`呢個道理...

Jo`

  
 
留下羊蹄時間;; 2009-11-26 11:02 PM  [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
             ┏━━━━━━━━━━━┓ 
             ┃                       0%┃什麼是幸福..):
             ┗━━━━━━━━━━━┛