|
|
2009-09-25  |
|
今日天氣真係好x]
呵呵xDD
PJ非常成功..xDD
今日會打D好長既野,
問問大家...
你地你咪似為我同張健儀好fd呢?__?
果然,
冇人了解我的-0- ((鳴鳴...T.T
好....認真咁講,
上年既野我永遠忘記唔到,
由佢第1次話我對佢既友情唔係真已經唔係朋友.
佢從來都唔明白我嬲咩,
做咩要打佢,
唔怪知都個日賣旗佢唔答我啦,
最估唔到既係,,
佢可以向姑娘打小報告,
話有人對佢既友情唔係真,
一定用左唔少眼淚啦,
姑娘咪答返佢,
`以後帶眼識人啦.`
哈,,好笑xD,
冇法啦,
佢係圖書館佢先有``fd``
好多書陪佢ma.
拉哂關係添~
唉,
佢真係可憐/_\
宜家佢係咪喊緊呢?
嗯嗯,,,,一定仲打緊電話,,
`哥哥~我好苦哇~`
係播,,,
我隻鼠鼠`肥媽`似我?_?
好過你隻cat唔似你,,
cat都係一年一次發情姐,,
張健儀係一年4季都發緊=]
你重友輕色?
唔覺囉唔該~ 呵呵,
有仔溫連自己叫咩名都唔知啦.
今日PJ,
雖然我唔係現場,
但係都要講下既.
今朝同維維返到去,
就上左圖書館,
張健儀print左講稿,
之前佢都整亂哂d次序.
今次又係,
冇咁大個頭唔好帶咁大頂帽啦,
pj完左維維講返比我聽佢喊,,
唉,話左咖啦,
琴日pj比miss話左幾句就喊到好可憐咁,
今日一定比人問話到發脾氣咖,
冇既,,,d眼淚都係想話下比人知佢做左好多野,,
比多d分我啦 ,~
lunch既野你明就好啦,
唔洗煩咁多啦.
從來都係你痴埋山山度,
唔好扮到咁fd啦,
你有fd就唔洗今日自己食,
我衰?
我只係一次過還返比你,
你要fd咩?搵你d枕頭啦,
佢地會安慰你ma.
同呢d人講咁多哂曬d手指力~
都唔講好q耐之前d野lu-,-
打機.xD
睇左既人自己諗下啦.
J0`
|
|
|
┏━━━━━━━━━━━┓
┃ 0%┃什麼是幸福..):
┗━━━━━━━━━━━┛
2009-09-24  |
|
好火既一日@__@
終於星期四啦x ]
Chi-`
鳳鳳超驚輝輝叫佢,
佢唔可以傾計..打喊路...
點知第3個就叫佢起身答問題啦.xDD' '
IS-`
個LYK真係好難頂囉.V.
同鳳鳳唔可以係佢堂傾咁多計啦/_\
比佢話左n咁多次-0-
悶死我啦>___<
ICP x 2-`
寫唔知咩書法-0-
abcd個隻=]
原來用鉛筆咁易寫,
寫得好令xP
第2堂正式寫lu,,
寫自己個名同姓~
我突然諗到一樣野...
葉浩=Yip Ho,,,
咁佢eng名係((Ho....
咁....咪姐係Ho Yip`?!?! ((佢個名倒轉左-0-
笑死我啦x]
哈哈xD
lunch-`
同維維傾左好多野-0-
其實日日都係咁咖啦-3-
唉~不過呢....我既朋友唔好離開我哦=]
下晝projcet準備,
入到404先發現...
我琴日printd講稿係舊咖-口-|...
makmak未到,,
去圖書館print返岩個份=] ((好彩xD
第1組就比人叫左出去-0-
makmak我地做我好^0^
聽日+油=]
放左去搵維維...
唉/_\
Be hapi哦,,
係圖書館等佢~
仆街咁q9...
睇住黎...
J0`
對唔住....
我地都係算啦.....
就當...只係又係令一場夢....
傷既...只會得自己=']
|
|
|
┏━━━━━━━━━━━┓
┃ 0%┃什麼是幸福..):
┗━━━━━━━━━━━┛
« | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | ... | 202 | »
|