|
|
First sch00l DaY=]  |
|
開學既第1日^0^
一個好開始牙xD'
今朝起身...
唔係好訓咁既-_-
搭左早個班車;]
一落車已經見到學校門口超長龍,,
發生咩事哇-3-'
原來{又}要量體溫/_\
真係煩-V-
見到cky,,佢話見到佢-口-|
我睇唔到佢我睇唔到佢`!
唔想晨早流流就咁好彩.. ((呵呵xD
cky你去買6合彩啦=]
聽完早會再上hall,,
聽親愛既校長講好消息...
佢足足講左成9個字-口-|
搞到冇左3個字小息-_-+
好彩朱朱係我格離先冇咁悶^3'
miss呂問朱朱j做唔做cca pf-_-|
叫佢搵多個人.xD
我即刻話要做. ((呵呵呵-V-
為時數而戰.!
係課室派野,
又多又重/_\
德德好似好好人^0^
其實佢都唔係咁差姐xD ((呵呵~我已經愛上左佢啦-口-|
朱朱d gag真係太好笑啦/_\
笑到肚痛xD
放學見到佢哦^0^
佢佢say hi都唔理人既/_\
心虛牙?xD
同朱朱去TW,,
陪佢影學生相=]
內容唔講啦..
懶得打咁多'!
J0`
|
|
|
┏━━━━━━━━━━━┓
┃ 0%┃什麼是幸福..):
┗━━━━━━━━━━━┛
2009-08-31  |
|
聽日就返學啦/_\
真係好唔想返,,
我仲未hea夠哇>___<
琴日.!
朝早學琴-_-
all腦超差/_\
唔知做咩好似`5音不全`咁..-口-|
走哂音TT
冇左把聲我令願去死-3-
之前去左表哥屋企-_-
係慈雲山'!
好悶><
舅父同我老豆研究養魚..
牙媽同舅母傾計..
表哥睇電視/_\
一悶我就頭痛-口-
4點幾先走.!
跟住去左KF..
行左震返家=]
今日'!
同牙爸牙媽去左飲茶-_-
食到超飽牙xD
對面搭枱個2母子叫D野同我地差唔多份量-口-|
驚驚xD
今晚又要早訓啦TT
訓唔訓得著都係一個問題/_\
完全唔期待聽日返學.!!
J0`
|
|
|
┏━━━━━━━━━━━┓
┃ 0%┃什麼是幸福..):
┗━━━━━━━━━━━┛
« | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | ... | 202 | »
|