Music Playlist at MixPod.com
我今日好想打q00za... 不過.. 又好唔得閒啦xD 聽日先啦都係哈哈=3=
Jo`
講多無謂;; 去相;> 琴日-`26/2 熊貓;> 我地高左=0= ....=,=
好味;> 我地冇左個身=0=
千軍萬馬xD` 一個字;;潮-`!
甜甜;)
好好玩咁=]
又係熊貓xD`
今日-` 貼紙相~_~
好多chicken@_@好可愛a_a d細路好得意^0^ 我想玩=3= ..我地係上面個隻野個口到=口=|... 無聊得制=0= 係西九行左成半個鐘...終於到南昌-`!!比個路標玩死左/_\
就黎比賽啦0v0 緊張就唔係既... 不過d人一定好勁!_! -★總有一天; 站在台上的那個會是我