|
|
2010-02-12  |
|
|
|
|
|
┏━━━━━━━━━━━┓
┃ 0%┃什麼是幸福..):
┗━━━━━━━━━━━┛
2010-02-10  |
|
今日真係好開心哦xD`
朝早搭42C超慢咁行返學..a___a
真係好耐冇咁爽啦x]
排隊果時..
係咁問人有冇人見過我部遲典.../__\
冇人s0我=3=
ICP-`
真係好中2車野xD
雖然今次整係剪左D拼布..
好期待個完成品^0^
小息-`
某某人收到花..
仲勁hapi囉xD`
D人話佢自己買比自己~
哈哈..~~
Maths-`
今日無啦啦愛上maths堂a___a
感覺到自己d maths有dd進步.v.
係dd咁多啦...都好好咖~_~
多謝sasa既大因大德...教我數-x-
Break-`
呵呵xD
原來D花係Moody送比人咖x)
新年有福到`a__a
Chi-`
輝輝聽到d人叫`moody~moody~...`
問娟娟咩事xD`
某人囉左=3=
輝輝無啦啦講英文-X-
不過好好聽哦@@
MATHS-`
做數~
又做完功課LU^0^
LUNCH-`
去左M記個邊某間野食-v-
幾平又幾好味@@
下次再去a___a
IS-`
條仆街冇叫我答問題播=V=
仲諗住等佢咖ma`xD
Eng-`
死毛毛比超多功課.x.
用半個鐘到k0 compost`xD
不過仲有好Q多/___\
CCA Day-`
唔錯既...
唔係太悶..
只係成日唔知佢做緊d咩..囉=3=
返到home不停做功課....
宜家好眼訓-`!
早抖~_~
Jo`
呢排覺得自己真係好努力.v.
呵呵=v=
Hope可以keep住啦0v0
|
|
|
┏━━━━━━━━━━━┓
┃ 0%┃什麼是幸福..):
┗━━━━━━━━━━━┛
« | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | ... | 202 | »
|