|
|
2010-05-07  |
|
放假啦a0a
太開心啦~_~
今日是好日(:
朝早搭車慢慢行都唔係好趕;
又唔洗排隊=]
中文-`
悶悶悶`
係一個好難改變既事實.3.
小息-`
去圖書館打返eng pr0ject 條片既內容~
我真係好勁呢..xD
整左一條又膠又`難`既片-3-
笑死..A0A
扮緊幸福傷風素個廣告._.
A : Oh my god! Today is so hot !
B; I konw~.
A : You don't know...
B : I know~.
A : You don't know !! You look so comfortable !!
B : Yes.I konw.Yesterday I was very hot too.Buy today I buy it....
IH-`
最近2次quiz都出貓-v-
好對唔住自己x__x
耍溫下書啦我.v.
Break-`
Summer project分組;
佢詩;程一組...
多謝你地;>
Eng-`
最憎d老師扮緊正經叫我;
原來又串我囉-x-
黑人憎.0.
class p.d.-`
講選科;
唉/_\
都唔知自己讀咩好囉/0\
同詩志願相似;>
努力努力-]
lunch-`
同朱;詩食(:
咁熱都食麺v__v
我傻咖0v0
IS-`
又話Quiz點知又冇quiz~_~
就開始上生物個d啦-x-
超唔中2.0.
Maths-`
kai左=3=
呢幾日發現左原來panda係咁膠/__\
我終於第1次...識做哂d數..xD`
有補習既人要問冇補習既人數-v-..... ((笑;>
無奈...點解我可以笑咁耐-x-
ERS-`
冇咩好講-V-
完左返屋企-`!
又有漫畫買~0~
單無子 = 單純+無知+瘋子 -V-
Jo`
|
|
|
┏━━━━━━━━━━━┓
┃ 0%┃什麼是幸福..):
┗━━━━━━━━━━━┛
2010-05-06  |
|
`★The voice within - Christina Aguilera;
呢個星期..好忙同好累.../___\'
D魚生左BB(:
好開心1呢~_~
BB呢`A___A

BB既媽媽牙..xD`
今日;
玩369玩到HIGH左=3=
完(:
Jo`
|
|
|
┏━━━━━━━━━━━┓
┃ 0%┃什麼是幸福..):
┗━━━━━━━━━━━┛
« | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | ... | 202 | »
|