忘記; ☆
                -`是為了重新起步

InLovesweet
暱稱: 小丑;`•羊²
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區
cl0ck;]

by blog Pitatto!
music b0s(:


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
小倉鼠;]
My baby`=D
2009 年 6 月 21 日  星期日 


2009-06-21
  

琴晚打完q00za之後..
又睇到d野-v-'
估唔到..佢打破埋最後一個誠諾..
唉唉唉...-___-||
琴晚又係咁亂諗野..
11點半'上牀'..3點幾先訓得著...頂\ - /''

今日..
又要9點起身...
對我黎講好早咖...
學琴琴=)'
點知唔知醒...
冇食早餐-3-'

搭車個時..
諗諗下..我同佢仲有一樣專屬既回憶..!
求下你...唔好攞走埋....0.0
車車行得好快=]
冇遲到;]

上到一半堂...
個肚打鼓添-口-'
成2個星期冇上堂,
仲諗住我d琴一定彈得差左...
點知話keeP得住仲好好xD''

then...
返青衣食d野再出去石離同牙公飲茶,
估唔到星期日d咁好既日子..
都要輪落到0k便利店食野...T^T
嘿嘿....
飲茶又有2百蚊收...xD'
我就係知有$$先去咖...wakaka~~

NexT...
去左Tw,

累.....
I ♥ Wonder Girls.!!

J0`

  
 
留下羊蹄時間;; 2009-06-21 09:37 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
             ┏━━━━━━━━━━━┓ 
             ┃                       0%┃什麼是幸福..):
             ┗━━━━━━━━━━━┛


2009 年 6 月 20 日  星期六 


2009-06-20
  

今日11點起左身,
本來叫蚊蚊出黎,
點知佢間小學好多功課=3='
唔出得街..

成個下晝上網...
打機@@
打打下停電-3-'
攰死我啦>.<

講完....
睇花樣牙=]

J0`

  
 
留下羊蹄時間;; 2009-06-20 10:14 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
             ┏━━━━━━━━━━━┓ 
             ┃                       0%┃什麼是幸福..):
             ┗━━━━━━━━━━━┛