今日好累呀!好想返大陸玩!但我既屋企人叫我10月份
先返去。好唔開心呀 !我今日成日都冇笑過呀!唔係,
應該係話,我差唔多日日都唔笑既啦!可能因為我好耐都
冇笑過既緣故,而搞到笑果陣都好勉強呢?但我都唔想搞
成咁嫁。