今日我好早就到左朋友屋企啦!真係好累呀!上中文堂之前我真係
好想訓嫁,但又要測驗,所以唯有死撐啦!不過,好彩上英文堂上到
一般,就話要放學啦!返到屋企又累又眼訓,而且又要做功課,做功
課果陣爭D訓著呢?
其實我係有好多野想想講嫁。我知道有好多人都好關心我,想我將
一D我唔開心既野講晒出來等自己好過D,但係我只可以講一聲抱
歉,我真係唔想再以前既事啦!我也不想這樣的。